Da røyk 40k
Ikke bra for helsa dette
Her går det unna😳
Hvis dette er trappene opp, hvordan blir da heisen ned?
Det er jo bare tull. Det er ingenting som tyder på at Bitcoin er noen hedge for hverken det økonomiske system eller generelt økonomiske nedgangstider, snarere tvert om. Bitcoin bobla vil sprekke veldig raskt når mange begynner å realisere fordi de trenger pengene…
Da er det jo bare å holde seg unna. Men hvis porteføljen allerede er godt diversert, hvordan kan man ytterligere diversere? For mange er BTC nettopp dette. Det er stor uenighet rundt om GDP kan fortsette i forventet takt i all evighet; selv om det mest sannsynlig gjør det. Ingenting galt i å diversere i BTC.
Her var det mange som plottet ut 40K som mål
Det blir ille når vi får et 50% krakk til…
20.000
Dette er den perfekte mulighet. Selvfølgelig skal 40k testes , gjerne 1 eller 2 ganger og bryter den blir det rett til 45k for meg er det fantastisk at den kom opp så fort.
Hvis under 40 blir kort tyder det på langt opp etterpå så jeg tror dette er en fantastisk mulighet
Kjøper ikke før vi er nærmere 30000 igjen…
Alternativt så kommer det en heftig gevinstsikring fordi Bitcoin i stor grad er spekulasjon for mange og hvis det kommer volum nok som dundrer nedover så har folk en tendens til å kaste seg på. Sier ikke det skjer, men det er en mulighet og da blir det stygt for noen.
De hadde sikkert en trigger på innlegget.
Heftig
Spent på om den følges opp og fortsetter nedover eller om den bare pumpes rett opp igjen
Enorm kjøps mulighet tror jeg
Litt skuffa hvis det var alt…