Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Etorro har følgende gebyrer
Btc ca 0.6% forskjell kjøp salg
Ethernet 1.9% forskjell kjøp salg
Bitcoin cash 1.9% forskjell kjøp salg.
Så trading kortsiktig = dyrt …
10 trade og 20% garantert tap. Gearer du med 2x er det 40% tap. Jeg er long…

2 Likes

Man kan handle BTC mot NOK uten gebyr på SwissBorg dersom man er Premium medlem.
Premium konto krever at man holder 50’000 CHSB (SwissBorg token)
0% gebyr og Staking har dessverre kjørt prisen i taket. En CHSB koster 2.50kr atm.

Jeg har referal lenke under om du vil bruke den👇:

1 Like

Apropos eToro

Skal man ta «tempen» på markedet er jo dette en fin indikator :chart_with_upwards_trend:

https://www.google.no/amp/s/cointelegraph.com/news/etoro-warns-users-it-s-running-out-of-crypto-to-trade-due-to-unprecedented-demand/amp

Tipper over 42k i slutten av neste uke
Og Eth over 1500

1 Like

Jeg skjønner ikke det rasjonalet der. Når BTC er på sitt mest likvide, kan ikke etoro bare kjøpe mer btc i markedet og selge med spread til sine kunder og tjene mer penger?

2 Likes

Spørs vel hva slags mandat de har til det.
M.a.o. hvor aktive de kan være.
Hva som grenser til manipulasjon osv.

Stiger prisen nok vil noen flytte over fra private wallets til børsen uansett.

Ja jeg fikk den…
egentlig rart men posetivt på samme måte. Flere kjøpere en selgere Det liker vi :rocket:

:scream:
I dag byttet jeg noen bitcoin over til ether. Så nå er det 72% bitcoin 15% bitcoin cash og 13% etherum
Ett lite crypto fond. Er det noen andre jeg burde ha ? Eller…

Føler at nå som ting har gått bra har etherum gått bedre og bitcoin cash ligger bak. Antar ting vil jevne seg ut. Men etherum virker sterk…

Hva er Ada og XLM ?

1 Like

«Invest in stuff you can understand.» I det minste til et visst punkt.

Jeg hadde mistanke om at Tether var en skam før jeg hørte den podden. Etter å ha hørt den var jeg omtrent sikker.

1 Like

Det dårligste svaret var “hvorfor skulle vi ønske å trykke opp nye tethers når vi har dollar?”

Cardano og Stellar

Altcoins du tenker på?

BTC var opp et par prosent på det tidspunktet. Den falt senere noe tilbake - før den fortsatte fallet utover kvelden og inn i de kalde nattetimene. Morningen i dag har heller ikke vært noe bedre.

1 Like

Btc skal nok en liten tur nedover på kort sikt. Det store spørsmålet er om den drar med seg alts eller om folk veksler om btc til alts.

Hei folkens. Bitcoin er på 20 ma på daily. Hvis den avslutter dagen under 20 ma, se etter support på mellom 32k og 33k. Hvis den beyter nedover under den med close (altså ikke wick), vi skal ned til 26k

Følger litt med på btc.d og den peker i riktig retning for alts.

2 Likes

Herlig liten rsi scalp på gang i dag og

1 Like