Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Er det noen som har en god figur over de oppgraderingene som er gjort på Bitcoin med tidslinje? Google har ikke vært til god hjelp som vanlig.

1 Like

Prøv kvasir😂 eller YouTube

image

3 Likes

Du tjener jo penger på dette “tullet” her :wink:

1 Like

To pepole who say this isn´t real money what do you say? Dollar isn´t real money

2 Likes

Har lite peiling på krypto, men folk som sier at det ikke er penger burde lese historien :stuck_out_tongue: "Hvete, salt, steinringer osv har jo vært penger"
Tror historikerne vil se tilbake på denne tiden og tenke krypto var en ganske naturlig overgang mtp Internett eran.

Hvem vinneren blir gjenstår å se :slight_smile:

4 Likes

@Dan XBT fra Nasdaq Stockholm følger bitcoin-kursen slavisk. Order “aktiveres/slår inn” når kursen treffer.

1 Like

Bitcoin nå på kanten av stupet?? Jeg håper det :slight_smile:

image

Nei fader, nå gå’re opp gett…

1 Like

Tøffe tak cagey!

Kom du deg ut i tide? @cagey2

Tipper vi bikker 4100-4200 i løpet av døgnet :slight_smile:

ikke så rart, den har jo brutt opp

Jeg så for meg at den skulle vake rundt 3900 i hele dag og så krype nedover mot helga… men jaggu ville den ikke andre veien…

1 Like

Nope… :confounded:

Jaja, et stykke opp til likvidering - får bare dobble down og øke shorten :wink:

1 Like

Ja, så min spådom om 10K til jul er absolutt innafor - $13800 i februar :blush:

tar av dette nå, angrer på jeg ikke gikk bitcoin bull x100 på $3300 som jeg hadde tenkt til! :sob:

Blir bare mer og mer trist at jeg røk på min 100x på 3000. Noen som fikk pressa den nedenfor i ett par min så røk jeg :cry::sob:

Ja. Det går raskt. Tror det er smart å hære ekstremt rask på labben. Kjøre korte trades.

Ser heldigvis ut til å droppe ganske bratt igjen nå. Tviholder på shorten min!

Edit: Spennende:
:dizzy_face:
image

1 Like

@cagey2 er å finne i Las Vegas 10x årlig :wink:

2 Likes