Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Kommer seg kommer seg:
image

Vært i Vegas noen turer, men kan ikke huske det var så j… gode odds for å vinne der :wink:

Edit: Går selvfølgelig inn i helgen med shorten stående. La helgedumpen starte!

Men kan være like spennende som gambling!

Bra eller dårlig for eksisterende kryptoer?

Jeg tipper bra. Mengden nye valutaer drukner markedet og setter kryptovaluta i et dårlig lys.

1 Like

Bra :slight_smile:

1 Like

Fin stigning i år. Logaritmisk. Fortsetter det som det har gjor, så ser vi rundt 13800 til jul :slight_smile:

1 Like
1 Like

Hvordan vet man at bobla nærmer seg toppen?

http://e24.no/boers-og-finans/bitcoin/ble-overtalt-til-aa-kjoepe-aatte-bitcoin-tjente-220-000/24144703 Random folk som ikke har peiling har tjent penger uten å egentlig skjønne hvordan

2 Likes
2 Likes

Når noen (feks Kina) slutter/forbyr noe, så er det alltid noen andre som tar muligheten og tetter “hullet” (feks Japan/Sør Korea). Bitcoin stiger jevnt i helga :blush: Neste motstand. $5000. Happy times

3 Likes

Jepp. Det snakkes om boble her, men det tyder bare på hvor lite man vet om Bitcoin og hva det står for :slight_smile: #ToTheMoon

2 Likes

WTF skjer med helgedumpen da…
:sweat:

image

3 Likes

håper den kommer nå :slight_smile:

2 Likes

Tror jeg ville dekket inn litt av shorten. Kan komme til å tape alt.

Tenker å kjøpe litt bitcoin, men er helt fersk på dette. Hvordan kjøper dere bitcoins og hvilke program bruker dere? Har lest meg opp på bitcoins wallet, men vet ikke hva som er den «beste».

Bruk Kraken til handel i starten, og bruk Bread Wallet iOS til iPhone som wqllet. Etterhvert kjøper du Ledger Nano S som ‘‘cold wallet’’. Hvis du bare vil spekulere i Bitcoin-prisen, så kan du kjøpe Bitcoin XBT på Nordnet, der har den steget nesten 50% på snart to uker. Fin stigning det :wink:

Jeg har 53% av porteføljen på Nordnet der nå om dagen etter dumpen.

1 Like

@cagey2 Kjipern for shorten at den spratt opp til 4455 her i natt? :open_mouth:

Tror mange handler nå for å være med på hard forken, siden det gikk så bra sist så vil vi kanskje ikke se verdien stupe som vi gjorde sist.

Dog går det treigt med altcoins, noe som tyder på at folk flytter penger fra altcoins og til bitcoin.
Kanskje er dette en god anledning til å hamstre altcoins?

3 Likes

Når er det ny hard fork?

November

1 Like

Kommer en 25 oktober bitcoin gold, og så kommer det en i november.

1 Like