Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Still hanging on!

Heldigvis gjør funding at liq. price stadig stiger litt :slight_smile:

image

2 Likes

Forresten synd man ikke kan skille mellom posisjoner på Bitmex, så man for eksempel kunne hatt en long-posisjon og en traderposisjon (eller flere). Når man ser momentet går en vei er det gjerne fristende å selge/kjøpe på veien, men har man en posisjon som går i motsatt retning reduserer man bare den. Vet man kan ha flere kontoer men det virker litt pes!

Lykke til, ikke glem at det tar tid å overføre om du blir likvidert. Synd å sitte utenfor (som jeg har gjort siden den bykset oppover igjen).

1 Like

Sooner or later BTC will go

images16J6IC1B

POP…

Og alle altcoins vil følge med i dragsuget

3 Likes

Goldman Sachs is weighing a new trading operation dedicated to bitcoin, cryptocurrencies. Start trading Bitcoin directly:

1 Like

Du kan bare drømme @cagey2 jeg ville godt LONG fremfor SHORT som du baserer deg på! Sagt det samme til deg siste 6 måneder!

2 Likes

Og i mens har jeg tjent inn mange ganger innsatsen min på å gå giret inn, begge veier for så vidt, men klart mest SHORT…

:wink:

1 Like

Nice at du tjener på shorting, men har du så lite tro på bitcoin at du ikke holder ett par som langtidsinvestering?

1 Like

Wow shorten overlevde denne natta og gitt. Nå frokost med frittfallende Bitcoin, fin start på dagen!

3 Likes

NÅ BLIR DET FEST HOS @cagey2!!! :blush::+1::tada::tada: Falt ca 3%. Fikk du det med deg?

fin dip å kjøpe på nå giring opp

1 Like

Har ikke tro på Bitcoin på sikt nei, alt for mange skjær i sjøen og alt for lett å komme med konkurrenter, ref alts. Teknologien derimot kommer til å bli implementert og brukt massevis av plasser!

1 Like

Må ikke finne på å kjøpe nå? Nedtrend har startet, varer fort over helgen i hvert fall. Short nå noen dager fremover tror jeg er ganske trygt bet.

I’m a gonna HODL.

1 Like

Må forresten bare legge til hvor HODL har opprinnelse - en relativt hissig og frustrert type det her. Hilarious å lese (for de som enda ikke har lest det):

GameKyuubi

I AM HODLING

I type d that tyitle twice because I knew it was wrong the first time. Still wrong. w/e. GF’s out at a lesbian bar, BTC crashing WHY AM I HOLDING? I’LL TELL YOU WHY. It’s because I’m a bad trader and I KNOW I’M A BAD TRADER. Yeah you good traders can spot the highs and the lows pit pat piffy wing wong wang just like that and make a millino bucks sure no problem bro. Likewise the weak hands are like OH NO IT’S GOING DOWN I’M GONNA SELL he he he and then they’re like OH GOD MY ASSHOLE when the SMART traders who KNOW WHAT THE FUCK THEY’RE DOING buy back in but you know what? I’m not part of that group. When the traders buy back in I’m already part of the market capital so GUESS WHO YOU’RE CHEATING day traders NOT ME~! Those taunt threads saying “OHH YOU SHOULD HAVE SOLD” YEAH NO SHIT. NO SHIT I SHOULD HAVE SOLD. I SHOULD HAVE SOLD MOMENTS BEFORE EVERY SELL AND BOUGHT MOMENTS BEFORE EVERY BUY BUT YOU KNOW WHAT NOT EVERYBODY IS AS COOL AS YOU. You only sell in a bear market if you are a good day trader or an illusioned noob. The people inbetween hold. In a zero-sum game such as this, traders can only take your money if you sell.

so i’ve had some whiskey
actually on the bottle it’s spelled whisky
w/e
sue me
(but only if it’s payable in BTC)

1 Like

@cagey2

Det er rart med det, men det virker som Bitcoin følger Fib Retracement gangske slavisk…?? Safe bet :wink:

Håper ikke du kjøpte!?

1 Like
1 Like

Bedre og bedre dag for dag, tralalala

(Shorten min altså)

Brytes 4200 Nå?
Edit: Yes it did, yes it did!!
:slight_smile:

2 Likes

@cagey2

Lurer på en sak: på BitMEX.

Hvis du legger inn en short på, si -10.000 contract 25x (eller hva som helst egentlig), og kursen faller 1%, da har du jo urealisert 25% gevisnt sant. Men hvis du da ‘closer’ shorten, får du gevinsten da? Eller er det et spesielt tidspunkt shorten blir avsluttet på (tenker ikke ved likvidering)?