pengene ble kreditert på miraiex nå, tenkte å prøve å komme inn rundt 30000, noen mulighet der?
Absolutt!
Om en times tid er den nok nede i 30 000 igjen.
Etter Gamestop & wallstreetbets så er Bitcoin omtrent som å kjøpe Storebrand.
2020-2021 - du får liksom justert perspektivet hele veien.
Ja, svinger fort, men den har vel snudd rundt der en del ganger? har ikke fulgt så nøye med her, tenkte å prøve noen kroner, før raketten tar av
Det eneste sikre er at ingen vet.
BIIIIITCONNNNNNECT!!!
Seriøst digg at BTC endelig buller skikkelig, sittet å sett på ETH i en drøy uke.
blir morsomt å se hva som blir sagt når det står 200000 på toppen om 2 år
Gøy å se tilbake på det store 40% krakket som kuliminerte 15 september 2017. Er det jeg har brukt som playbook under smellen nå. Så får man bare se fortsettelsen.
Da:
Nå:
Mange oppfatter krypto/btc som svindel, profilerte mennesker som Peter W tør kanskje ikke si det offentlig at de eier BTC.
Noen av de store her i Norge må snart på banen og si sannheten, men hvem blir først?
Hvilken norsk bank vil si dette først: “Nå tilbyr vi handel i krypto tilgunstige vilkår, velkommen”
Jeg ved ikke helt rigtigt - jeg kunne godt tænke mig at området blev reguleret og lagt under stater og man fik pillet den energi kostbare mening ud.
Ja, det er en helt idiotisk sløsing av energi!
Og all kapitalen som i mange år har endt opp i krypto er også en tilsvarende idiotisk sløsing av kapital, død kapital, som ikke gjør noe nyttig for seg…
Hvor mye tror du fysiske penger forurenser, med tanke på at de må fraktes rundt og slikt
For ikke å si at “miningen” som gjør at den amerikanske dollar har verdi heter Det Amerikanske Forsvaret. Hvor mye forurenser det?
Ingen ide men jeg vil heller ikke have noget imod at staterne overtog og gjorde det virtuelt.
Pt ser jeg bare virtuel økonomi som et ekstra forurenende lotteri - læs unødvendigt.
Vi har kun en jordklode og vi er hastigt igang med at gøre den svære og bo på for vires børn og børnebørn.
Og hvad vurderes bitcoin i?
Det er ikke et angreb på jeres investering jeg har bare en anden indgang til det.
Hva er det du investerer i da? Du er aktiv på forum, men du virker også skeptisk til det aller meste.
Sitter du bare stille å venter på the next big thing?
Jeg har veldig stor tro på Softox! Og så har jeg god tro på olje og oljerelatert på litt sikt.
Og så sitter jeg og venter på riktig inngang på å shorte indexer, alt av grønt kanskje særlig Tesla og Nel i kikkerten der. Og så skal det bli noen saftige lønnsomme shorter i krypto når folk begynner å trenge pengene sine igjen