Gratulerer kryptobois!. Veien mot 500k er nå sementert med Tesla i spissen.
Enig, overraskende lite likvideringsvolum til å være et så ekstremt hopp!
Men det var litt av noen nyheter! Spennende tider. Mr Musk er i hvert fall ikke redd for å ta noen ganske så ekstreme sjangser!
Jeg tror dette var skillet, nå har BTC kommet for å bli.
Og altcoinsa mine til helvette igjen Jaggu bedre og bare kjøpe inn BTC og ETH. Satser dere på altcoins eller går de for de meste i BTC?
Nå tar XBT av når bitcoin står i ro.
- 17.16 %
Alt under denne listen bærer vel mest preg av ellevill gambling, og når man ser at Dogecoin også inngår der, så blir det hele litt meh
Hvilke investeringsråd? Patetisk kommentar…
Hvilke norsk bedrifter vil følge etter og bekrefte BTC kjøpet?
Jeg mener at vi har dyktige ledere som må nå ta dette steget og ikke vente til BTC har steget til 300k-500k $
Jeg tror en fin gode for å tiltrekke nye utdannende vil være å tilby dem krypto som fast bonus i jobben f.eks
Jeg håper ingen!
Nå nærmer for øvrig euforien seg toppen tenker jeg. Da nærmer også det seg tiden for SHORT!
Ikke troen på krypto i det heletatt altså?
Du har jo rådet alle til å holde seg unna siden 2015 haha
Personlig så er dette noe jeg ikke tørr å shorte…undervurderer ikke massebevegelsen som foregår under Elon…
Sånn rent teknisk - hvis dette var et bullflag, så ser jeg ikke bort fra at denne kan fyke til 50k…
Ville ikke shortet her @cagey2 , før du ser at en eventuell backtest av bruddet ikke holder.
Rundt 41k om den kommer ned dit igjen - 4hr har enda mye å gå på til oppsiden.
Helt korrekt, ARK har snakket om at Kryptovaluta kan bli “the cash of the corporations” . De kan gjøre dealer og handler seg imellom uten å være innom nasjonale valutaer eller sentralbanker.
Egentlig jææææææævlig skummelt
Ikke sant. Folk skjønner stort sett ikke implikasjonene av hva de driver med, eller hva de selv kjemper for…
Sier det nærmer seg, ser selvfølgelig en slik nyhet og et slikt hopp an i noen dager
Hehe, en av de første kommentarene jeg så i Trollbox var: Woot Elon bought the top…
Men altså, de fleste prøver jo bare å tjene penger. Jeg forstår skepsisen og hva som blir det endelige resultatet av crypto i fremtiden vet ikke jeg heller. Uansett så har mange hatt god avkastning på Bitcoin og Ethereum i det siste, mens du stadig bare snakker alt ned og skal shorte…
Sånn på kort sikt har det vel lønnet seg og holde litt Bitcoin i portisen eller?
Flott! 150k neste da eller?