Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Men jeg tror uansett amerikanerne vil gå ganske langt i å forsvare dollaren, hvis det skulle bli aktuelt.

Stor forskjell på hva man tror, håper og hva som faktisk skjer.

Er det noe man vet av historien så er det at WS alltid vinner, selv mot myndighetene.

1 Like

95% av alle kryptonyheter right there, eller?

2 Likes

Helt fair det du sier, men kan du legge inne short-posisjonene dine i porteføljeverktøyet på Tek-investor slik at vi kan følge med på short-posisjonene dine (hvis det lar seg gjøre da)…

2 Likes

Nå har han snakket om dette så lenge så dette gleder vi oss til. Går det ikke an å følge den reele porteføljen til Cagey live? slik at vi ikke sitter å ser på en fiktiv portefølje? Cagey må få seg en live-youtube-sending daglig!!!

4 Likes

Selvfølgelig, skal holde dere oppdatert på PnL time for time.

1 Like

Det gleder jeg meg til!

Kan du forklare hvorfor 50k er din target for short?

Mange tegn på at det begynner å nærme seg maks euforie. Føles mer og mer riktig å starte. 50k er et fint og rundt tall. Akkurat som 20k var et fint psykologisk mål som ble nådd, og som da lufta gikk ut av veldig raskt i etterkant i siste runde.

1 Like

Siden du venter til 50000, betyr det at du er litt bull frem til vi når 50000? For vi kommer ikke til 50000 om det ikke går litt opp først?

Edit; Dersom du føler deg sikker på at vi kommer til 50000, så kan du f.eks investere 200.000 NOK i Bitcoin, geare opp 5* på en eller annen plattform, og dra inn 1.000.000 * ca 4% = 40.000 NOK. Mens du venter liksom…

2 Likes

Regner med du traff denne klokkerent selvsagt? Du satt på sidelinjen i mange år og bare ventet på 20k så du endelig kunne shorte?

Det er et kjempegodt forslag, skal gjøre det.

1 Like

Må si jeg ser svært få holdepunktet i chartet for at ikke denne opptrenden skal kunne holde seg. Det innebærer jo seff at man fint kan se ganske store avkjølinger og korreksjoner.

Trendkanalen gir fint spillerom for en 30% ish korreksjon

2 Likes

Jo lengre sidelengs jo større volatilitet når bevegelsen kommer. Og den tror jeg går oppover denne gang også.

1 Like

Første bitcoin ETFer skal åpne snart i Canada. Kan ikke skjønne annet at det vil presse kursen oppover når flere ETFer starter opp. De må kjøpe bitcoins for hver dollar de får inn.

Lenke:

1 Like

Jeg gikk gjennom noen av kryptokontoene i helgen og fant BTC til en nåverdi på ca. $300 og Eth til en verdi av $1250. Dette er summer som tidligere har vært så små at det ikke har vært mulig å ta ut, typ decimaltall som er igjen etter en transaksjon, en gledelig overraskelse.

Dumpa alt i morges til EUR men vurderer sterkt å fyre opp Bitmexen igjen og joine @cagey2 på derivatkjøret. Med en så liten pott kan jeg virkelig kjøre 25x komfortabelt.

Hvilken exchange anbefales for margin trading i Krypto? Hørt en del om Deribit. Er det bedre enn Bitmex?

1 Like

Sendt deg pm!

1 Like

Jeg vil slå et slag for ByBit :slight_smile:

Legger ved min refferal link om du skulle ønske å registrere deg.
https://www.bybit.com

1 Like