Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Kan skrive under på at i risikojustert avkastning og tidsbruk er avkastningen min der jeg bare har gjort god gammeldags dipkjøping og DCA siden mars i fjor har vært suveren, selv om jeg har hatt veldig god utttelling på bybit til tider.

1 Like

En dag er Bitcoin en fiasko og det er ikke måte på hvor langt ned det skal i følge dn. Men nå er det visst idiotisk å kjøpe Tesla med Bitcoin.
Dersom Bitcoin dobler seg så kunne man hatt rå til 2 Teslaer! Så er visst bedre å låne for å kjøpe Tesla og heller ta vare på Bitcoinen :joy: :joy:

1 Like

50.000

4 Likes

Ding ding ding

Let the games begin! :slightly_smiling_face:

1 Like

Satt du shorten på 50 000?

Folk som er negative til bitcoin sier at den ikke har noen “intrinsic value”. Det er delvis riktig, men også veldig bra fordi da kan man ikke si den er overpriset. Det er ingen logisk grense for hvilket nivå den bør ligge på. Sky’s the limit.

2 Likes

Haha, håper ikke du blir rekt!

2 Likes

Hva er RSI på nå? Får det ikke opp i coindesk jeg. Er den rundt 75? Da er det i så fall mye å gå på opp til 90.

Jeg er i gang @cagey2 - er du? :wink:

image

2 Likes

Underkant av 75 et sted, 72 på bitstamp

1 Like

Pleier vel å snu på 90. Kan fort nå mitt kortsiktige kursmål på 54 000 da. Så kan være minst dumt å sette short rundt der. Jeg letter meg nok litt med håp om å kjøpe lavere igjen.

Hvem blir likvidert først!

2 Likes

Må skynde deg Cagey så vi andre kan spekulere i hvem som blir likvider først!

3 Likes

Kanskje Danskene pusher Btc opp til din likvideringspris i løpet av uken? :wink:

Edit: Tenk om det blir vanlig å betale for å ha pengene i banken i alle land. Samtidig som Fed fortsetter å trykke penger som fulle sjømenn. Da ser jeg rett og slett ingen grense for hvor høyt kryptomarkedet skal :heart_eyes::rocket::rocket::rocket:

1 Like

Du er gal hvis du tror jeg holder denne posisjonen så lenge :wink:

2 Likes

Legger denne her jeg.

FED’S BULLARD SAYS BITCOIN CAN BE CHARACTERIZED AS A RIVAL TO GOLD.

5 Likes

Kilde?

Det blir nok @cagey2 siden han misset toppen :wink:

Er det et nytt rykk oppover vi ser nå?