Jobber med data selv, kjenner meg godt igjen her. Jeg og en kompis ble introdusert til BTC i 2010 eller noe sånt av noen folk vi jobbet med på diverse data prosjekter da det gikk an å mine par coins iløpet av en uke eller noe sånt på en grei maskin. De var super seriøse vi bare skimset av det.
Noen år senere BTC begynte å komme i nyheter og diverse aviser og hadde begynt å ta av, tror det var i 2015 fikk høre om Ethereum som på det tidpunktet kostet da ~ 2kr / token på Coinbase den gang var omtrent da LTC og kom ut. Jeg tenkte her skal jeg slå til med det gjorde jeg aldri så kom 2017 ICO craze osv.
Selv om man jobber med data så er man som folk flest, man skimser av ting og tar det ikke seriøst.
Krypto er og et eget stort område som man må gjøre mye Research på mulig man har noen fordeler om man har studert eller jobbet med liknende teknologi innenfor Krypto at man forstår mer det underliggende. Men selv om det er mye av det underliggende er bra så betyr det ikke at den coin / token vil ta av, skjer jo mye av det samme i spill bransjen det er ikke alltid at de spillene man synes er best som selger best.
Uansett kjøpte mine første tokens ifjor og angrer ikke på det. Bedre sent enn aldri