Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Lavere fees enn bankoverføring, raskere (10 minutter mot flere dager) og så har også verdien steget med 10-30% etter jeg sendte betalingen.

3 Likes

Det som stiger 10-30% på ti minutter vil jeg også ha! :wink:

3 Likes

Fra jeg sendte til i dag, trollus :wink:

2 Likes

Jeg syns du viser hvorfor bitcoin er populært jeg. Folk i Indonesia, Afrika, India og sør Amerika ser stor nytte og fordeler med Bitcoin som vi ikke skjønner.

Vi har Vipps og bank ID. Løst mange ‘problemer’ for oss.

De har ikke noen av delene og bl. a. derfor ser bitcoin ut som en fremtidsrettet løsning som løser problemer.

3 Likes

Hvis man ikke klarer å se det use caset så må man nesten bare takke seg selv.

2 Likes

Folk har en tendens til å tenke og gjøre vurderinger ut fra norske forhold. De som har vært ute å reist mye eller kjenner godt folk fra andre steder klarer bedre å se ting med litt andre briller.

De der ute har kanskje allerede hatt en praksis med å oppbevare månedens inntekter i noe annet enn sin lokale valuta og har måttet bruke en hel arbeidsdag på det hver gang. Nå kan de gjøre det med telefonen.

2 Likes

Og at vi har Covid-19 i tillegg hjelper veldig med tanke på kjøpekraften fra sofaen.

Vil heller si, at hadde det ikke vært for at så mange ble fattige i fjor så hadde mange flere kunne kjøpt bitcoin.

1 Like

Godt poeng det. Jeg sitter med inntrykk at mange “kjeder” seg hjemme og shopper :slight_smile:

Tror det var mange amerikanerne som klinte sjekken de fikk rett inn i krypto.

Kjøpssignal nå. Høyere bunn og brudd av topp :slight_smile:

Edit
og der passerte Bitcoin 1 T

Ahahahha oh dear for en likvideringsevent, største hittil

zcbZT4X

3 Likes

Paul Krugman på CNN og nedsnakker Bitcoin nå. Kjøpssignal! :joy:

For de som har jobb stemmer nok dette, for de fleste på TI?
Men de som står uten jobb har det nok ikke så fett…

3 Likes

History doesnt repeat itself, but it rhymes:

Det store spørsmålet er: hvor langt ned og hvor lenge varer bølgedalen?

Perspektiv…

Utover det: Få investeringer skifter like fort som Bitcoin fra “Jeg er et geni!” til “La meg komme meg ut av det her!”

2 Likes

Ja, da ble det en daily engulfing candle. Tenker weekly higher low skal dannes @Duogdu - kan poste et chart senere, men basically bare se på støttenivåer på weekly… :+1:

2 Likes

Giringen hos retail har vært helt off the hook nå siden den pløyde forbi 46.000 på vei opp, det åpner for elleville bevegelser begge veier

Både på fiatbørser og i DeFi: https://defipulse.com/