Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Hvor langt ned planlegger du å vente med å kjøpe tilbake shorten din? Gratulerer med fin fin gevinst :grinning::+1:

3 Likes

Takker. Den shorten på futures tenker jeg å bare la stå, har utløp 26. mars. Har en 10x trade på swapen dog som jeg er mer usikker på om jeg bør lukke nå ( +509% as we speak).

13 Likes

42-46 er den mest relevante sonen for støtte, alt over der har vært ganske frenzied.

Interessant å se den store grønne volumbaren, akkumulering?

Begynt å bygge en 2x long på bybit kjøper nedover fra 49

_20210223_104542

1 Like

Hvor tidlig er vi i adopsjonskurven for Bitcoin? Tidlig, veldig tidlig :slight_smile:

Bare jeg som synes det er veldig rart for et firma å laste opp med Bitcoins for like etterpå gå ut på twitter å mene prisen er for høy?? (Les TESLA)

1 Like

Han sa vel prisen på TESLA aksjen også var litt høy på et tidspunkt. Han elsker å trolle :upside_down_face:

1 Like

:laughing:

5 Likes

Han skal vel bare kjøpe mer før kursen går videre oppover :wink:

1 Like

Gjør han det? Eller er alle tweetene hans litt mer gjennomtenkt enn vi tror? Det med Bitcoin prisingen kan vel som nevnt over være fordi han VIL ha prisen lavere??

Ganske tydelig at han har ganske stor påvirkning på svingninger!

Han skriver “That said, BTC & ETH do seem high lol”, som kan tolkes begge veier… at de virker høye, men egentlig ikke er det :man_shrugging: Hvem vet hva den karen egentlig mener.

1 Like

“High” kan vel også tolkes som “høy” - aka stoned :thinking:

4 Likes

Jeg tror selv ikke Elon Musk kan regne på om en kryptovaluta er billig eller dyr. Annet enn å sammenligne de opp mot hverandre da. Da kan man finne over-og underprisede teknologier.

1 Like
3 Likes

Voldsomt fall, men interessant at nesten allt annet er rødt i dag også!

1 Like

Skal vi få samme korreksjon som i januar så skal vi ned til ca 40 000. Det er vel ca 31-32% ned fra toppen. Og interessant på fib og psykologisk også. God støtte der.

Jeg har kjøpt inn den 1/3 jeg tradet ut her nå. Men dersom den går ned til 40 000 ca så kommer jeg til å øke med friske midler også.

Holder vi nivået vi er på nå så holdes den parabolske oppgangstrenden intakt på 1dy.

3 Likes

Og hva tenker du hvis den går under 40? hvor blir neste støtte?

1 Like

Det tror jeg ikke skjer, og da risikerer man å starte en nedtrend. Neste støtte da er vel 32500 ca, som og er ca der Tesla kjøpte seg inn.

1 Like

Så da kan det gå fort nedover kanskje?, skal kjøpe mer så den kan godt rase litt for min del :wink:

Greit å tenke på da, at 40k er trolig det billigste du får kjøpe for. Alt mellom her og 40 000. Hvis du strekker strikken lengre enn det tror jeg du vil stå tomhendt igjen.