Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Hm, trodde vi i krypto var mot den sentrale makta hos Big Tech og Robin Hood. Liv og lære og alt det der.

Det eneste cagey2 gjorde var å irritere dere.

Sånn er det ikke i det hele tatt. Han skriver ting bare for å provosere og de fleste innlegg den siste tiden har ikke bidratt noe til selve debatten. Jeg støtter det i hvert fall. Begynte å bli ekstremt slitsomt…

2 Likes

Nei, han trolle tråden, skapte støy og fikk seriøse mengder rapporteringer.

Men her setter vi stopper for debatt rundt trolling i tråden. Videre debatt tas her.

Feedback til PDX - TekInvestor - TekInvestor Aksjeforum

Siden jeg er trøtt sur og har vondt i hodet gidder jeg ikke flytte poster de blir bare slettet! :smiley:

Ubisoft med gaming over Ethereum | Kryptoguiden

Gaming og Krypto, nerden i meg blir svimmel av glede :smiley:

3 Likes

Forumet styres med jernhånd hvertfall. For såvidt bra, så slipper man shareville og hegnar forum-tilstander, så lenge man finner riktig balanse.

2 Likes

Var der sånn at Grayscale BTC / ETH forsvinner fra Nordnet snart ?

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-03-01/cboe-says-it-s-seeking-approval-to-list-bitcoin-etf-in-u-s?srnd=cryptocurrencies

Kan man shorte disse ETFene?

Ingen av de amerikanske er godkjent enda. Men de vil jo garantert bli mulig å shorte for folk med amerikanske brokere

Musk burde jo bare shorte ETFen og så selge alle bitcoina sine. Snakk om balance sheet da.

1 Like

Shit. Gjelder det og den XBT tracker i SEK ?

Forby Bitcoin, tillat Cardano og andre strømeffektive kryptovalutaer👍 Bitcoin mister nok tronen til slutt.

1 Like

Kevin O Leary har tatt inn krypto som en del av sin portefølje, forklarer at når regulatoriske myndigheter tillater ETFer, så er det en gamechanger.

5 Likes
1 Like

Fikk meg til å tenke på denne

Det skal ikke være nødvendig å koste så mye i strøm, utstyr, nattesøvn til naboer og plass for å verifisere trege og dyre transaksjoner.

1 Like

sånn går det når man bygger dårlige datasentre. De har jo spart på alle kostnader og da blir det støy!.

Kan man gjøre kjølingen på ASICs fra Bitmain noe særlig mer effektiv enn det som kommer fra fabrikken da? Uten at det koster for mye selvsagt.

Handler hvordan man setter opp rommet. Hvis man ikke har kjøling i rommet så hjelper det jo lite hvilken kjøling som står på selve mineren.

Forsåvidt enig med deg angående verifikasjon av transaksjoner, men om man tenker store of value så er det jo ikke akkurat gratis/miljøvennlig å grave etter eller flytte rundt på gull heller.

1 Like