Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Swissborg har NOK IBAN bankoverføring og kan trade direkte NOK mot BTC på plattformen. Bankoverføring har aldri tatt mer enn 24timer for meg.
Kjøpene er øyeblikkelige og man trader på flere plattformer samtidig som garanterer deg den beste prisen tilgjengelig.
De tilbyr også 0% fees på BTC, USDC og CHSB ved premiumkonto.
Muligheten for Premium vil forsvinne etter april. Men de som har premium allerede vil fortsatt ha de samme godene og beholde dette livet ut.
Man må holde 50.000 Swissborg tokens for å oppnå Premium.

Hvis du eller andre er interessert kan jeg sende invitasjonslenke som gir oss begge en liten bonus. Jeg har bare brukt Swissborg etter at jeg byttet fra Binance og Coinbase og har aldri sett meg tilbake

1 Like

Interessant! :grin: :grin:
Jeg har sånn sett ikke noe behov for å trade med NOK. Jeg driver ikke med hyppig trading. Men er jo interessert i å finne billigst utvei til neste payday i NOK. Jeg har det på wallets. Så liker jeg best Binance og må da først til Btc og så til Euro og så betale 0,8 euro i gebyr for å sende til bank. Tror den blir vanskelig å slå altså.

Ja, det høres ut som du har funnet noe som funker bra for deg.
Man skal jo gjøre en del trades av betydelig størrelse for å spare inn inngangsbilletten på 50.000CHSB.
Personlig tenker jeg at det er vanvittig positivt for bitcoin og krypto generelt at det nå finnes mange bra plattformer å handle på. Noen mer rettet mot spesifikke kundegrupper enn andre.
Coinbase var jo den ubestridte kongen frem til Binance kom.
Spennede å se om noen kommer til å ta Binance!

1 Like

Coinbase og Bitmex er jo helt notoriske på på gå ned det sekund markedet blir særlig volatilt, så det er ekstremt viktig at det finnes så mange alternativer.

Pengene på konto samme dag :relaxed:

1 Like

Kjøpte for 10k som en test på miraix. Kom 10m etter handel. Handlet igjen et større beløp å venter fortsatt, er litt usikker om det er btc eller nok jeg har kjøpt

2 Likes
2 Likes

der BTC 50 000$

1 Like

Småspennende, alle mulige tradingviewalarmer hylte

2 Likes

Mesteparten av disse helikopterpengene går rett inn i høyrisk-investeringer. Så jeg tror det blir morsomme uker fremover :rocket: #Fiat-collapse

3 Likes

Er det et mønster her?:blush:

2 Likes

Altså, trailing stoploss funker kun så där når det er sånne bevegelser

Edit:
Ser ut som bitcoinerne likte amerikanske futures opening

1 Like

9 Likes

Han burde tatt en prat med Cagey2 først om hvorfor bitcoin er verdiløst og bare tull og tøys.

3 Likes

Det er en større risiko å være helt utenfor krypto enn å ha en fot innenfor

10 Likes

Og han kommer ikke til å være eneste riking med kryptoeksponering fremover.

3 Likes

Så kan man også lese om disse cowboyene :joy:
Er ikke overasket.
“Teknologien er beskyttet av patenter”
Kan allikevel ikke gi nok info til børsen. Lukter seriøs suksess dette :sweat_smile::see_no_evil:

Wow big news! En halv milliard er ikke småpenger, selv for Røkke!

2 Likes

Lukter kjeltringer på lang vei

1 Like

Sitter anklagene alltid så løst eller er det bare for kryptofolk?