Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Jeg har vært skeptiske til dem ( harmonychain) siden dag 1. Fordi påstandene om hva produktet deres klarer ikke henger på grep.

1 Like

At de skal få inn over 1 milliard i inntekt i 2022 tror jeg er like sannsynlig som resultatet av et annet prosjekt han hadde i 2017 hvor målet var å tå over 5% av absolutt all futures-handel verden.
Jeg vet ikke hvor mange nuller et slikt tall hadde bestått av…

Bare mot det som fortjener det :slight_smile:

Kan godt være, men han her er en av verdens best betalte hedgfondsforvaltere og han har kjøpt…

1 Like

Og det skal forandre mitt syn?

Anbefaler å lese brevet til Røkke, tror vi har lest de samme tingene de siste månedene: https://www.seetee.io/static/shareholder_letter-6ae7e85717c28831bf1c0eca1d632722.pdf

3 Likes

Tviler på at han risikerer sitt gode rykte med å gjøre forretninger med kjeltringer. Men jeg har ikke satt meg inn i selskapet. Det bare forteller meg at det trolig er noe som er spennende med selskapet i hvertfall.

Halvorsen ser etter muligheter globalt. Og har blant annet valgt seg ut denne.

1 Like

Hedgefond-mangemilliardæren blir som småaksjonær å regne. Det er fint å ta plass før det noteres og så selge første dag.

Når Element begynte å bruke blockchain og krypto i sin markedsføring i sist bullmarked så fløy kursen til himmels og så mageplask etterpå.

Synes uansett at det er bra at Oslo -børs setter ned foten og krever såppass mye info og ikke bare noterer all mulige luftslott og søppel. Man kan lese på DN nå at Harmonychain-aksjonærer er skuffet og synes det er rart at de ikke vil ut med info.

3 Likes
3 Likes

Denne er fin:

4 Likes

Kravene er vel enda en god del mindre nå etter det ble Euronext. Så det sier jo sitt :sweat_smile:

Når man ser mye av det som er notert, skulle man ikke tro det var krav overhode.

1 Like

Stemmer!
Det er bra med seriøse kryptobørser da.

Binance delister drit som ikke har noe der å gjøre uten og nøle eller forvarsle den ene eller andre parten. Slik burde det være!

(Disclaimer? Zero Hedge - Wikipedia>)

3 Likes

Hvem blir den neste? John Fredriksen?

En voldsom nyhetsdag for Bitcoin dette

3 Likes

…eller rettere sagt Petter Stordalen,-han burde virkelig vurdere et inntog i “Bitcoin” slik situasjonen hans er nå.

krever jo at han har penger… ryktene sier at det er ganske tomt i den sparegrisen.

1 Like

Han er finaniselt presset med stadig høyere krav om pant fra bankene. Det er kanskje ikke da man kjøper Bitcoin selv om det nok på sikt ville hjulpet han.

synes å ha sett en artikkel der jeg leste han hadde rett over 200 mill…så kanskje han kunne tatt en telefon til Røkke og fått litt innsikt på hva denne oppdiktede “valutaen” kan bringe til verdiskapning…

(måtte bare pynte kommentaren med et bilde :sweat_smile:)
image