Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Jo, men trenden har gått oppover siden 2009. Så dersom podcasterne i DN ikke liker at Bitcoin-investorene kaller de for idioter så burde de kanskje ikke omtalt Bitcoin-investorene som idioter i januar 2019.

4 Likes

Binance sine systemer blokkerer amerikanske borgere fra å kjøpe derivater. Det vil alltid være noen som klarer å lure et system. Tviler sterkt på at dette får noen konsekvenser annet enn at det ønskes å finne ut hvordan enkelte amerikanere har klart å kjøpe derivater.

2 Likes

Tbc vil aldri bety noe annet enn The Burning Crusade i mitt hode men😆 For mye World of Warcraft gir senskader

2 Likes

RT 59 000 nå :slight_smile:

4 Likes

Boom

6 Likes

60 000 passert på coinbase :nerd_face:

Ca. 86 sentralbanker printer penger 24/7.
Bitcoin er mest sjelden og mest begrenset.
Det er lock down over hele vestlige verden.
Hele vestlige verden åpner opp omtrent samtidig.

Vi går en spennende tid i møte.

3 Likes

Dyrt å være short

2 Likes

For balansens skyld, så er det jo stort sett longs som går aller mest på retard liqs da

Men dette var en solid washout. Og fundingen er ikke spesielt høy til å være ATH nå.

Håpløst dette, var innom i 7-8 tida i dag, følger en ikke med så smeller det skikkelig!:sweat_smile:

1 Like

59 er jo ooooold over 60 alt

2 Likes

Kan vi lese en 40% oppgang fra rundt 56000 ut fra denne?

Aner ikke, hodl!

2 Likes

Takke herren for den nye ETF’n i Canada. Så kan «vanlige» folk ta del i oppgangen

Nordnet tilbyr utrolig nok valutakonto i CAD. Så kan man kjøpe og selge tilnærmet gebyrfritt.

2 Likes

Jeg sitter nok gjennom oppgang og nedgang.

2 Likes

Er det ikke kommet 3 ETFer? I Canada alene. Er vel 5-6 pågang i usa også.

Rip shorts

1 Like

Tja

Tror det bare er den med Ticker BTCC. Men at den opptrer i 3 former. En i USD og 2 i CAD, der den ene er valutasikret.

Ellers finns det jo flere i Canada som ikke er ETF. F.eks Bitcoin Fund

Du har da iallefall EBIT ETF i tillegg til BTCC.

1 Like

100.000 er så til de grader i play.

Nå over 60k ser jeg plutselig interesse for å gå long fra folk som har vært helt mot

4 Likes