Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Bare hold. Blir 1 mill USD innen 5 år. Kjøpte i 2017. Angrer grisefælt på jeg ikke snittet ned mens jeg vandret i ørkenen.

Er moro å mine nå også. Ser estimatene per dag bare stiger🤩

1 Like

Mye av dette går nok rett inn i crypto :money_mouth_face::rocket:

4 Likes

Bevegelsen i helgen minner mye om en god gammeldags BART formasjon

4 Likes

Do the bartman!

Så flere på det store internett mente dette også kan ha noe om forventningene til at CME-gapet fra fredag skal lukkes også. Men det er det jo selvfølgelig ingen garanti for at skjer nå (eller i fremtiden for den saks skyld).

Så får vi en ny runde med India-FUD

Hva tenker dere om 1MB grensen på transaksjoner per 12,5 bitcoin som blir generert? Markedet betaler indirekte 12,5 bitcoin for hver 1MB med transaksjoner ca. hvert 10. minutt i transaksjonskostnader til minerne. Hvor lenge kan markedet opprettholde den kostnaden når prisen på bitcoin øker eksponentielt? Altså, finnes det et ekvilibrium hvor kostnadene ikke lenger kan bæres av firsk kapital som spyttes inn, og at vi derav vil se et crash, eller kan vi teoretisk gå uendelig opp? Korrelerer bitcoinprisen med hvor vanskelig det er å være den som får neste transaksjonsutbetaling? Kan bitcoin noen gang bli brukt som betalingsmiddel i noen stor skala når det totalt kan utføres 1MB med transaksjonsdata hvert 10. minutt?

Hvis man ser på de glidende snittene så er det ikke så mye til korreksjon som har vært siden forrige topp egentlig, de trakk seg mye mer sammen etter toppen etter nyttår


@Martins

Ingenting tyder på at bitcoin blokkkjeden kommer til å bli arkitekturlaget som ordner peer 2 peer småbetalinger.

Lightning er en mulig approach, som nå er støttet av electrum walleten

Ouch

2 Likes

1.1 bn med longs bare i dag

1 Like

Gudbedre som folk gjør seg bort

bybt_chart.jpg

Edit:
Skikkelig bulltrap den helgen her:

2 Likes

image
:roll_eyes:

3 Likes

LOL! Sjekk tweeten min fra i fjor en eller annen gjøk liket

2 Likes

mjaaaa…er “Bitcoin” i realiteten så “Connected” med den finansielle verden? :thinking:

Er kanskje det at Bitcoin kan være en leading indicator for andre markeder?

Den verre løken var meg som solgte unna BTC fordi jeg trodde jeg kunne kjøpe billigere. Enda jeg nylig hadde kjøpt det jeg tenkte var råbillig, for å holde i lang tid. :man_facepalming:

1 Like

Der er vel evt en eller form for stablecoin de tenker å skape hvor de kan trykke opp så mye de vil. Grunnen til at man investerer i Bitcoin er jo fordi den ikke blir utvannet…

1 Like