Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Det er idag over 4000 forskjellige “krypto”-mynter,-pick your poison :chains:

Det har jeg gjort… :+1: Det er for så vidt et helt annet agument også…

eh,nei…Argumentet er grunnet en og kun en eneste ting for eksponeringen mot krypto,dette :chart_with_upwards_trend: :star_struck:

Det stemmer om du tar med “i motsetning til dette :part_alternation_mark: :weary: :skull_and_crossbones:” som er tilfellet for en del som sitter på FIAT.

vel,sentralbankene,som faktisk regulerer og STYRER det finansielle systemet vi har idag,ønsker at vi skal bruke FIAT-SYSTEMET for å kunne ekspandere og vokse innen sine egne interesser :wink:

Det er da det er viktigt å ha fokus på det som faktisk er EKTE,og sette PENGER i noe fysisk enn investeringen innen App`er , “Digital Valuta” og rykter…sistnevnte har også en forunderlig evne i å skape verdier,-Spesiellt for dem som ikke skjønner at det som blir uønsket blir gjordt regulert/forbud mot av nettop AV BANKSEKTOREN…

Vi som er kjent med hvilken :earth_americas: vi bor på,sier JA til dette.

:sunglasses: :alien: :sunglasses:

Facebook er ikke fysisk, Google er ikke fysisk, Instagram er ikke fysisk, Amazon er ikke fysisk, Itelektuell kapital er ikke fysisk. Ting trenger ikke være så fysisk i 2021 som det var 1900.

4 Likes

60k igjen :slight_smile:

…til en viss grad,er det fysisk,akkurat som på 1900 tallet,det trengs for å inneha verdier.

Bitcoin har sin verdi,KUN pga en masse personer som rett og slett misforstår det finansielle systemet,-pluss vi har en god del dommedagsprofeter og preppers ,pluss en del store finansielle instutisjoner som nå utnytter dette,-både IS,Taliban,Aksjeanalytikere med andre kriminelle fra “the Dark underworld” bare flirer godt på denne ekstreme oppturen vi har sett…

Det kommer bare flere og flere motsigende uttalelser fra både tidl. FED president(Janet Yellen) at Bitcoin vil bli regulert(om krypto skulle bli stort nok til å gjøre en finansiell "trussel/ustabilitet)…Kina,India har gjordt Bitcoin forbudtKina etablerer eget krypto prosjekt)…masse skriverier på nett,-for mye å skrive om nøyaktig all motstand det er mot nettopp Bitcoin…

(eksempel)Var selv tidligere aksjonær innen forbrukslån,og med regulatorisk motbør fra bæde EU og den norske regjering,så klarte de å gjøre et skikkelig innhogg på virksomheten.

Så en skal ikke se bort ifra at kryptomarkedet kan oppleve en kjedelig regulering som kan få den euforiske kursen til å rase ned :chart_with_downwards_trend:…akkurat som all annen aktiva :wink:

Det har blitt en kult rundt denne “mynten”,så det tar nok litt tid før folk forstår fornuften her…vi er da i 2021,og enda tror folk på mennesker i himmelen(sett bort ifra MIR :crazy_face:)

Hva var det som skjedde tidligere i dag? Dump fra 58k ned til 54k og så rett opp til 60k?

Nå kommer du med nye argumenter igjen. Det kan godt være at noen prøver å regulere bitcoin. De kan jo like gjerne regulere gull, sølv og alt annet av fysiske investeringer mens de er i gang, og prøve å stoppe verdens fremganger. De kan jo slå av internett om det blir for irriterende. Jeg mener folk må få putte pengen hvor de vil så lenge de er tjent på ærlig vis. Jeg tror også etterhvert som flere og flere kaster seg på bølgen så blir det vanskeligere og vanskeligere å stoppe. På et eller annet tidspunkt vil Saudi Arabia ønske bitcoin i stedet for USD for oljen sin, da er det for sent.

helt kurant da denne “valutaen” ikke er brukbar som en valuta i det finansielle systemet…altfor ustabil :man_shrugging:

det er akkurat det min gode mann,-Reguleringer fungerer! :wink:

sett han før :policeman:…han sørger for du følger ALLE regulereringer vi skal etterleve :wink:

vit hvem som er sjefen sier jeg bare,.-men nå skal jeg ikke forstyrre dere mer :zipper_mouth_face:

Du får satse på det, så du ikke blir short bitcoin når du skal i butikken på ferie i Afrika. :slight_smile:

Jeg er Long Yara :wink: der får vi noe en kaller “Utbytte”,hørt om dette før?

hva annet enn :chart_with_upwards_trend: er det Bitcoin gir deg…Nothing! :wink:

Pleximus out!

Kan man ikke stake med krypto da?

Tror jeg har hørt ca. 7% rente

1 Like

Du får dra frem Yara-aksjene da, når du skal i butikken i Afrika.

1 Like


:face_with_monocle: :open_mouth:

før jeg slutter helt av idag…putter jeg denne linken her :relieved:

1 Like

Blitt litt gammel :wink:

2 Likes

noen følger trendene,andre følger tradisjonene :wink: