Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Bare vent, kommer snart tilsalgs, så fort folk går lei og selger dem for halv pris, samme med 3090

2 Likes

Jeg har min tvil på snart. Kaaanskje til neste år :roll_eyes: men ja off-topic osv :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Mulig, men komplett har satt ned prisen på 3090 hvertfall sist jeg ble informert

1 Like

Ja, kan jo bli morro dette :stuck_out_tongue:

2 Likes

3 Likes

Ble litt bevegelse nå

En av de viktigste stemmene for Retailinvestorer i USA, uansett hva du mener om Jim Cramer:

Inne i Bitcoin!

3 Likes

Cramer er en spesiell fyr, men en av de største «influencerne» på finansTV i USA.

1 Like

" De er veldig volatile og er derfor ikke spesielt nyttige som betalingsmidler, og de er heller ikke sikret i noe», hevdet Powell i en paneldebatt mandag, ifølge CNBC. «Det er i større grad et spekulativt aktiva"

Ser dette stadig blir skrevet og da gjerne vridd negativt.

Er det slik at folket ønsker egentlig en kryptovaluta som er helt stabil, slik at man er 100% sikker på å ikke tape eller tjene på den?
Da hadde neppe jeg brukt mye tid på kryptpvaluta, dersom målet hele tiden var å holdes helt stabilt.

Er det ikke bare å kjøpe en av stablecoinene dersom stabilitet er målet?

1 Like

Sentralbankene har jo monopol på pengesystemet så at de er negative ligger vel i sakens natur. Og når man får lønn i fiat og handler varer med det så vil man ha jo stabilitet rundt verdien. Men ikke engang fiat/banker klarer dette, bare se til land hvor folk mistet tilliten til pengesystemet og hyperinflasjon råder. Mange investerer nok i krypto for å tjene på det, noen holder BTC (og delvis andre) som en hedge mot inflasjon. Begge deler kan vise seg å være lurt.

2 Likes

Så nettopp klippet hvor Spetalen sier at Bitcoin er bare tull og tøys og forteller at han blir dårlig bare av å se på det. Haha, dersom man studerer kroppsspråket hans så virker han veldig forbannet over at folk har tjent penger her, men ikke han :joy:

4 Likes

kunne han ikke bare shortet bitcoin da om han mente det var tull og tøys? :rofl:

2 Likes
  1. januar:

Par måneder senere er jo 20 w eekly e ma kommet opp på 38.000, holy shit

Hadde ikke så mange trodd i desember

3 Likes

Jeg tror vi står foran et crazy move nå de nærmeste 48 timer. Som før tror jeg denne også går opp. Potensiale på rundt 81 000 eller 38000. Så kan gå 50/50. Jeg mener vel mer 60/40 opp siden vi er i bullmarked og i bitcoin pleier bullmarkedet vare litt lengre enn det har nå. Jeg tror vi har et par gode måneder igjen. Skummelt skal det være. Er jo krypto :slight_smile:

3 Likes

Den andre store korreksjonen har vart lenge nok nå synes jeg, håper du har rett :slight_smile:
Det er vel snart så den ikke er parabolic lenger :thinking:
I 2017 varte vel oppgangen rundt 10 måneder, så det er litt å gå på ennå. Tipper en tredje kraftig korreksjon fra ca 100.000 til 70-80.000 før det virkelig tar av.

Dagens spenstige start er sikkert godt hjulpet av hr. Musk’s tweet litt etter kl 8

1 Like

Faktisk litt morro at jeg handla mer btc igår :smiley:

1 Like
2 Likes

Når skal vi sette shorten @Nocturne @Evilfreud

Som Peter skriver i artikkelen: “Korreksjoner i oppganger er bare naturlig og få bør være overrasket når vi ser slike. Det vi imidlertid kan si om netto short-posisjoner blant spekulanter i Bitcoin, er at de 1) så langt ikke har vært særlig treffsikre og 2) at det opplagt ikke har vært spesielt økonomisk lønnsomt til nå å ha sittet kontinuerlig short (som statistikken viser) et aktiva som har mangedoblet seg”.

Aner ikke hva BTC kan finne på så holder meg foreløpig unna… :joy:

3 Likes