Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Vil nok falle på et eller annet tidspunk som vanlig, men flere står klare til å kjøpe i dippen for å få med seg neste bull run, så det er ikke sikkert den blir like dyp som tidligere.

Om det da ikke kommer kraftige reguleringer på plass, da kan det ta litt tid før den kommer tilbake.

Yuck

Mange er opptatt av energiforbruk for Kryptovalutta, og det er relevant.
Men jeg må tilstå at jeg ikke har tenkt på energiforbruk som går med til å ha mine gamle utdaterte e-poster liggende ute i skyen.
Jeg har riktignok ryddet opp ganske bra, men kan gjøre mer.

2 Likes
3 Likes

Hva betyr inflow og outflow?

Begrepene brukes ofte om hvorvidt Bitcoin flyttes inn eller ut av exchangene fra eller til eksterne wallets. Rask og høy inflow kan være tegn på en kurstopp, som et tegn på at mange ønsker å selge.

1 Like
7 Likes

Prøver meg på en liten frekiss før mega oppgang. (Hedge)

Antydning til en sylfrekk bounce ved 50 dagers snitt her

Noen som vet hvor jeg finner net asset value på nordnets purpose bitcoin etf? Blir det gitt ut tall på det hver dag?

Denne?

Ja det er en av de 3 der inne som har btcc ticker. Men hvor er NAV? Ser ikke hvor det er oppgitt, da kan man jo ikke vite hva omtrentlig pris instrumentet bør kjøpes/selge for?

Okay ser at det er oppgitt på nettsiden til fondet

1 Like

Bra video Pleximus!

Nash forklarer godt hvorfor mannen i badekåpen er langt på viddene,

2 Likes

Tror ikke det blir ulovlig

2 Likes

:sweat_smile:

Tulipaner varer ikke evig, det er det stor sannsynlighet for at i hvert fall et par krypto coins gjør.

Selv om frøene kan videreføre genene, men man får en helt annen supplyside når genene kan arves videre.

"Cat-and-mouse race

It’s not the first time the CBN tried to control cryptocurrency trade.

In 2017, it released a similar secular, but it did not stop the cryptocurrencies’ popularity in the West African nation.

Since then, Bitcoin trade volume in Nigeria has increased by at least 19% annually."

Det er vel sannsynlig at dette vil spre seg til andre dårlig styrte land i Afrika (dvs de fleste)

3 Likes