Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Bitcoin, den første intergalaktiske valutaen.
År: 2085

2 Likes

Jeg har rett og slett ikke ord :joy::joy::joy::joy: For en klovn

11 Likes

Neida, sånn går det når Opptak til DNB blir gjort før du får presentert et megabra case. STår om det i artikkelen. Tøft å tørre å stå frem med at du hadde feil og har skifta mening.

1 Like

Hva slags nåløye er det man ønsket det skulle igjennom her? Sentralbankene ønsker vel å kontrollere pengesystemet. De ønsker også at fiat hele tiden skal bli mindre verdt. Så det er store kontraster her…

1 Like

Det skal du få lov til å mene :grin: I min verden er det en selvfølge. Jeg har aldri hatt problemer med å innrømme alle mine feil. Jeg kommer også til å gjøre masse feil fremover :grin::grin:

2 Likes

Joda, men vi vet begge at de fleste ikke hadde gjort det. Men spettet har jo nese for gode caser og investeringer. Det gjør vel veien til å innrømme feil enklere :dagger:

Hmm men her er en artikkel fra 3.dec der han allerede var i gang med å satse på krypto. Også var han nylig ute å slaktet krypto?

Blir helt forvirret her :joy: synes du det var tøft gjort av han eller var veien enkel for han? :joy::joy:

Hehe, neida det er bra dette. Da er det vel mest bare, Sissener, Hegnar og Warren Buffett igjen som skeptikere :joy:

Han satser vel bare på en kjapp inn ut og cleare noen millioner som vanlig :innocent:

1 Like

Altså, jeg gleder meg jo til Neste HEgnar kommentar og ikke minst JEnsen i DN kommentar .

De må jo skrive noe bais nå.

:smiley:

3 Likes

“Spetalen får en eierandel på 17% i MiraiEx og mener at MiraiEx kan bli større enn Euronext (selskapet som blant annet eier Oslo Børs).”

Har han uttalt dette?

Isåfall så kommer vel MiraiEx snart på børs så han kan selge?

1 Like

Vi ser nok ikke Mirai på børs i 2021. ( håper jeg). Nå skal de vokse og tjene enda mer penger først.

I artikkelen står det at de ikke har planer om børs enda.

Den er grei. Var mer første spørsmål jeg var spent på? :relaxed::relaxed:

Nå må vi ikke glemme at “Bly-Spetal-koret” har kjøpt Bitcoin som milliardærer…

Bitcoin koster nå over 471 000 kroner…å tape slike summer som småsparer svir om dette skulle gå sørover en gang…

men gitt at jeg nå tråkker innom “Bitcoin”-tråden,-så er dette selsvfølgelig bankers at denne prisen skal videre opp :chart_with_upwards_trend:…fordi nå som denne har gått opp så lenge,-så skal ALLE i verden nå begynne å bruke “Bitcoin”,fordi den er best,-og den har har vært først ute og har så “kult” navn istedet for de andre 4000 andre kryptovalutaene…osv. osv. :ok_man: :sweat_smile: :rofl:

Enig i det, men man trenger jo ikke kjøpe en hel Bitcoin for å være eksponert.

…ok,eksakt hvor mange bytes er det i dette “Bitcoin” ?

:thinking:

Det er 100 000 000 Satoshi i 1 Bitcoin, så du kan fint kjøpe f.eks. 0.01 BTC. Her kan du lese litt om hvordan dette henger sammen:

3 Likes

Bitcoin = menneskehetens mest suksessfulle nettverk noen gang.

Kun Apple, Facebook, Google og Amazon kan måle seg. Men bitcoin vokste til 1 billion dobbelt så fort eller tre ganger så fort som noen av de.

1 Like