Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Selger ikke før 1m usd. :'æ

1 Like

Jeg vurderte om jeg skulle selge forrige uke. Det gjorde jeg ikke.:grinning:

1 Like

Trodde du skulle kjøpe bobil for BTC din, blir vel ikke rare bobilen dersom du selger nå? :truck:

Tenkte mer en trade da😉.
Men det blir fort å løpe etter.

Vi får jo se i neste rapportsesong om det kommer noen flere som melder at de har kastet seg på.

En del mer informasjon om dette kommer jo antagelig til å være i markedet når coinbase går public.

3 Likes

Lets go! :smiley:

Hvor er neste motstand nå?

Ca 68900/70 000. Fib golden og cup and handle.

Nøyaktig som når vi tok ut ATH før nyttår, så finnes det ingen definert motstand. Man kan se på spekulative trendkanaler, momentumindikatorer og fibonacchi for clues, men det er litt i det blå.

Mulig @Morti tøyser litt her siden han var så spesifikk, men 68.000 ish er et nivå mange snakker om.

1 Like

Rettelse, ser jeg var litt unøyaktig da jeg gjorde det sist, men 68 700 er Fib Golden.

64795 vil muligens gi litt motstand også.

4 Likes

Så TA motstand på 70k?

Cup and handle alternativ 1 - 71611

Alternativ to cup and handle, som er den fineste varianten, gir kursmål 68 599.

1 Like

Hva skriver Fidelity sine sjefer om Bitcoin?

Og hva sier Goldman?

https://twitter.com/Scaramucci/status/1382355822378938368

3 Likes

Begynner hypen å bli ferdig for denne gang eller vil mønsteret i google trends bli et helt annet denne gangen enn sist? Eller kanskje en siste spike sammenfaller med et push til 100k? :stuck_out_tongue:

Min teori:

5 Likes

Naturlig å tenke i de baner ja :slight_smile: Hvis man legger litt godvilje til. Problemet nå er at vi har hatt en periode hvor de fleste har hatt lite å bruke penger på, som nå snart er ferdig, og da tror jeg ikke lenger krypto som hovedsakelig er en store of value per nå vil bli like interessant. Usikker på hva som vil skje framover.

Jeg har forøvrig droppet krypto helt pga. at jeg ikke vil ha 24/7 stresset, så ser bare på dette fra sidelinjen.

Alle de millionene av folk som har skaffet seg konto på Coinbase osv sitter jo ikke lenger og googler how to buy

2 Likes

Det er sant, det er ikke de den tracker. Den tracker ny interesse for bitcoin. Bare å teste med andre grafer om samme tema. Alle søkeord følger samme kurve av de jeg har testet. Finn gjerne noe som viser noe annet om bitcoin.

Anbefaler glassnode

https://studio.glassnode.com/metrics?a=BTC&m=addresses.ActiveCount&resolution=1w

Er jo ganske enkelt tror du toppen er nådd så selger du.

2 Likes