Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Burde vel kunne kjøpe nå og gjøre en mulig god trade opp eller har vi ikke sett bunnen enda.

Ser ikke ut som det biter på likvideringer lenger

1 Like

Er bare positivt om det kommer ut at han har solgt nå når btc er så oversolgt. I stedet for i en evt opptrend mener nå jeg

Føler bitcoin er litt skummel å kjøpe nå, det er litt negativt sentiment. Usikker på om ETFer etc kan snu det på kort tid når vi har en negativ trend. Men jeg vet ikke.

Burde ikke dette trigge salg fra alle aktører som har esg krav?

Dette er noen dager siden + at tråden er over 1 mnd gammel, men Knox er på ballen gang på gang på gang så han er verdt å følge

1 Like

Policyen min har vært og gjøre motsatt av andre, men det som er vanskelig er og treffe bunn/ risk/rewarden … hmmm spennende og følge denne . At en tweet skulle starte dette :+1:t2:

1 Like

Ja, men han kom i kryssild fordi han har en miljøprofil som ikke resonerer med Bitcoin, så det var ikke så lett for han. Desverre er Bitcoin størst, så den drar foreløpig med seg det meste annet også av krypto. Litt kjipt at han ikke ventet til Eth hadde konvertert til proof of stake, og gikk for den istedet. Evt Ada, men den er kanskje ikke dyp nok til å romme alle institusjonene ennå…

Det er forresten ikke over ennå, kan bounce fremdeles…

Hadde jeg tradet kortsiktig hadde jeg kjøpt bitcoin nå.
Det er søndag og ett ekstremt dump, alle er negative og den har falt rett ned…
men jeg har desverre gått over til long og alt er investert i long. cardano og eth 70% (+ litt små poster i bitcoin,tron.bitcoin cash og miota)
Kjøp pris nå hadde vært:45500

1 Like

Ekstremt dump? Den er jo bare ned 3-4%!?

Edit: never mind, ser du skrev «hvis jeg tradet kortsiktig»

1 Like

Tror vi skal litt lenger ned… Low er nå 44444.44 :grinning: kan være et tegn…

45k er meget viktig og BTC bør holde denne.

giphy

6 Likes

Jepp, så en syk ordre som lå der, men den bare forsvant før jeg rakk å se hva det sto. Men bounca på 44444.44

1 Like

Synes det er litt merkelig at alt går så synkront, men det er gjerne noen som har en god forklaring på det?

Ja, kan være roboter som fanger opp en eller annen tenkt arbitrage på tvers. Det er jo ikke alltid det er slik, men tror en del valutaer uansett vil følge med Bitcoin ned, så de har vel en eller annen panikksynkronisering.

Closa shorten min på 45500 ca, så da er jeg bare long cardano igjen foreløpig. Har gått i pluss totalt i fallet så det var deilig.

Må vel følge med litt til for å se om 45000 ryker…

Jeg tror når btc faller så mye drar det med seg alt. Nå er det frykt som driver. Vi er søndag og lavere aktivitet så det utgjør enda større effekt.
Nesten som når Equinor faller 5% drar det med seg hele hoved indeksen og alt begynner og falle. Og de små faller mer en de store (eth har jo gått fantastisk i det siste så de ventet på en korreksjon. )
Jeg har virkelig troen på de som en jannha snart kontrakter og kan brukes til mer en bare lagring (cardano, binance,eth etc) så jeg har ikke solgt noe (blir ned ned og så for vi håpe opp igjen før hjerte infarkt tar meg) :scream:

1 Like

Det var gjerne cagey Knox tenkte på da han skrev “Bears will be screaming the bubble popped”