Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

45000 blir ignorert, måtte inn i short igjen🤯

Flyter som om 45000 ikke er noe spesielt, så da sliter jeg med å se helt hvor det stopper.

Mulig 43000, ryker den er det litt farlig…

Hadde dette vært en norsk biotekaksje hadde vi ventet på 10000 :sweat_smile:

Nå kommer snart 44444.44, flasha, og rett igjennom :flushed:

Ryker 43000 nå så er det bare å be til Gud. :innocent:

Vet ikke om han har mye bitcoin , men en god selger kankanskje overbevise han om litt støtte kjøp… (best og gå og ta kveld) bra jeg ikke trader lenger :joy:

Kan være vi nærmer oss bunn nå, på timeschartet ser det litt oversolgt ut. Får se hvor mye panikk som er igjen…

15 min ser bear ut

Denne så interesant ut, får se om denne utspiller seg. I såfall en god korreksjon på en 35-40%

Begynner å kjøpe spot her, var deilig å se hvor mye BTC man fikk for pengene!

Margintrading tror jeg at jeg sier meg ferdig med for denne halvingen

5 Likes

Ser ut som den bryter nedtrenden nå:) jeg sitter fortsatt med paperhands

Husk at så å si alle kryptoene har BTC-trading-par, så da går det sånn. Spesielt når BTC stuper. Det er også noen som holder seg bedre, men det er nok mange hodlere i ulike coins som ikke selger seg ut av coinen og derfor følger den BTC

Blir jo som å se på gull og sølv sammen det.

Poenget er i alle fall at når BTC faller hardt så vil også ETH/BTC osv falle hardt i dollarverdi.

Og så er det mange som får panikk generelt og selger ut alt og da går prisen ned for alts relativt mer.

Kanskje - usikker for det er mange ting som spiller inn…!

Det alle vil følge med på er jo om mønsteret “Altcoins går opp eller ned sammen med BTC, men med større utslag” forandrer seg. Jeg innrømmer gladelig at ETH har tatt meg en smule på sengen med hvor hardt den har gått, hadde en solid ETH long som jeg ble ristet ut av og ikke gjenstartet

Ja saken er at nå rBTC har halvparten av totalverdien i kryptomarkedet er det klart at når modercoinen blir skadeskutt så påvirker det andre valutaer også. Men det har med hvor i market-cycle man er også, for når BTC får sin blow off top går gjerne en del BTC inn i ulike ALTS som da får ekstrem prising.

Men her er det bare masse teorier og snakk og vi får se hvordan det går.

Moralen er: være forsiktig med giring.

EDIT: jeg girer ikke i det hele tatt.

Fortsatt bear market, anbefaler litt short… (På egen risk, og følg med…) Ada ser litt mer solid ut enn Btc, så det er et alternativ…

På weekly stengte vi akkurat over 21 ukers ema. Det vil si at vi har en uke på å ha kursen over. Om den på daily stenger under har ikke noe å si så lenge vi stenger over dette om 7 dager. Stenger den under dette på weekly så er bullmarkedet over for denne gang. Jeg tror vi stenger over på neste candle også, så lenge pengetrykkingen fortsetter i dette tempoet.

2 Likes

Jeg har ventet en god stund nå på at BTC skulle ned til 42 000-ish for en test av søtte. Jeg synes det er rart at den ikke har testet dette området tidligere (Musk- effekt?). Nå er testen (foreløpig) utført, så nå er spørmålet om testen er ferdig for denne gang og det er duket for videre oppgang?

2 Likes

Røkke har ikke mistet troen på Bitcoin, selv om Musk slenger fra seg drit om dagen.
Sjekk 10:15 min inn i videoen.
Han sliter litt med å uttale Røkkes navn da :slight_smile: