Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Sirkus…

3 Likes

Ja, usikker på hvorfor han sier det, mulig fordi det ikke skal se ut som han selger ned markedet. Skaden er på mange måter gjort på Bitcoin uansett. Og energinivået går jo bare ned med en lavere pris. :woman_shrugging: Ble en liten bounce i hvert fall… :partying_face:

Her var det jaggu en ØREDØVENDE stillhet…

Grattulerer med da’n!

1 Like

Var bra du dukka opp nå da.
Du har vært svært så stille lenge nå.
Håper du nyter nedgangen.

1 Like

Det som er så artig med krypto er at alle, uavhengig av synspunkt, på et aller annet tidspunkt vil få rett. Men både permabulls og permabears vil tape.

3 Likes

Fordi jeg har vært banna… Fordi jeg har kalt ut scammen for det den er…

Ja, må si jeg nyter en viss selvtilfredshet. Fordi jeg har blitt hundset med ganske kraftig her inne, til og med av moddene her. Og når jeg svarte med samme mynt ble jeg jaggu stengt ut gitt, først en gang, og så en gang til. Såpass humørløse og selvhøytidelige viste det seg altså at de var… skuffende av pdx. Kjører dessverre dette forumet i gal retning. Min ærlige mening.

Blir nok permabanna for å skrive dette… peace out

:frowning:

3 Likes

Du er en viktig motstemme til ekkokammeret her inne. Kryptoverden følger hverandre på Twitter, Reddit og Youtube, og går fullstendig i mental låsning i møte med motstemmer. Bare ta f.eks. Elon Musk. Selv om jeg er uenig med deg i det fundamentale rundt krypto, vil jeg alltid mene at det er uenigheter og forskjellige perspektiver som gjør oss smartere.

4 Likes

Hvis jeg hadde blitt banna uten ar jeg forstod hvorfor, eller at jeg oppfatta det som urimelig så hadde jeg nok trukket meg tilbake.
Det er greit å få frem både det positive og det negative men jeg har vel ikke oppfattet at du har vært annet enn negativ og dels latterliggjøring av krypto generelt.
Vi får se hva ståa er om fem år, om Bitcoin står høyere eller lavere da. Jeg tror den er høyere, og bruker heller penger på det enn feks Lotto.

2 Likes

Det er åpenbart ukorrekt at noen som helst har blitt bannet for å være bear til krypto, hva i all verden skulle noen ha å vinne på det?

For min egen del, så begynte jeg å sikre gevinst fra bitcoin og eth i februar da kursen var kommet helt opp til 46.000 (!!!) og reinvesterte en god del av det i sølv fordi det går på nøyaktig samme investeringstese som bitcoin om pengetrykking, men på et annet instrument.

3 Likes

Gevinstsikring ved stor oppgang er nødvendig uavhengig av investering. Krypto er som alle andre volatile instrumenter, og kan ikke trades som saliggjørende teknologi på kontinuerlig ferd mot himmelen. Og så må man skille pris fra den underliggende teknologien.

Stacket litt mer sats i dag, vi får se om det lønner seg i lengden. Hyggelig å ha deg tilbake @cagey2 :smiley:

God 17 mai!

2 Likes

Vel, gjentatte brudd på forumreglene som medlemmene her sammen har blitt enige om kommer til å føre til utestengelse.

Det er fullt mulig å være negativ til krypto på en saklig måte. Hvis man ikke ønsker å følge reglene er det andre fora der man kan spre så mye drit man ønsker uten konsekvenser.

14 Likes

Dette røde rektangelet skal helst holde, 200 dagers snittet kommer halsende rett under der:

Se på fundingindikatoren nederst, margin longs er blitt slaktet rimelig grundig i det siste, ikke mye mer å gi.

Likvideringer:

Ikke så langt unna en bør vurdere og kjøpe litt nå:

Enig. Jeg har nylig kjøpt på 42,5k. Har også kjøp liggende inne rundt 40 og 38k.

Det kan bety:

  1. folk planlegger å selge BTC for fiat. Lite sannsynlig.

  2. inflow for å føre massene bak lyset. Trolig.

  3. for å kjøpe alts. Også trolig.

Mulig jeg har dårlig hukommmelse, men jeg har aldri opplevd så mye FUD samtidig. Alt tyder på at bullmarkedet er over.

Så på tide og kjøpe dippen

1 Like

Nå shortes det nok ekstremt. Blir en enorm likvidering.

1 Like

Hvor mye av handelen står Binance for?