Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

giphy

4 Likes

Minner om dette, BOOM :stuck_out_tongue:

2 Likes

Nå må frykten være ganske så på topp. Spennende å se hvem som vinner og taper på dette.

1 Like

Er penger i alt, til og med nedgang om man har lagt seg på riktig side :slight_smile: Jeg holder meg utenfor uansett. Vanlige aksjer gir mer enn nok spenning for min del. Skal ikke mye mer til før hele bullrunnet er hvisket ut, men svaret folk har er fortsatt “Dette er bare en dipp”. Håper de har helt rett i det. Dette kom fortere enn jeg forventet og mer brutalt, så sikkert gode sjanser for en delvis rebound i det minste. Men blir vanskelig for de institusjonelle å forklare denne volatiliteten til sine eiere.

1 Like

De har isolert shorten min, så den får jeg ikke realisert for øyeblikket… Sikkert fordi folk ikke skal kjøre dette helt i bånn med leverage…

Tenker å sitte litt til, så det er greit.

Crypto blir nok noe man snakker om og (den) boblen om noen år frem i tid. Nå er det bare å kaste kortene og vente til noe nytt smart kommer som alle kaster seg over etter vært.

Og det er lov? Men har vært helt greit å pumpe det til værs med lånte penger frem til forrige uke.

Yup, folk tenker ofte ikke på at det sitter noen og styrer pengene dine.

Hva slags useriøs plattform er det der da!?

Velkommen til krypto :stuck_out_tongue_winking_eye: Alle platformene er sånn til tider. De har nok sine grunner

Aldri opplevd det på Bitmex :wink:

Ja, det kan hende det er litt lag og at det til om med har krasjet ved ekstrem belastning, men aldri slikt BullShit

Problemene kommer når markedet krakker, ikke vanligvis. Var mye sånt i 2018. Exchangene er eksponert mot valutaene de også, så de må gjøre sånt for å redusere egen risiko ved høy volatilitet.

Isolated er vel bare typen margin du har. Har ingenting med å fryse posisjonen å gjøre.

Røkke er flinkest når han lurer staten trill rundt. Han bør holde seg til det.

Jeg ser den på PCen, men ikke på mobilen… Kan close nå :+1: men tror jeg venter litt…

Var 200% etter at jeg hadde hentet barna i barnehagen, etter at sykkelen var satt i garasjen (ca 5 min senere) var det nede i 90%, nå er det ca 130% :smiley: Rimelig volatilt…

2 Likes

Sikker på at det ikke er staten som betaler dette også…?

Skulle ikke forundre meg om han klarer å lure staten til å ta dette tapet også på et eller annet vis.

Han er unik når det kommer til akkurat det :slight_smile:

Hvem sier at de ikke har hedget seg vekk fra all risk, eller solgt allerede? :wink:

Det store spørsmålet man bør stille seg nå er om man tror dette bullrunnet er over.

Hvis man sammenligner med foregående bullrun er dette fallet større enn noen gang tidligere, på den andre siden har man positive tegn og indikasjoner i «Stock To Flow modellen» og «Spent Output Profit Ratio» som man finner på Glassnode.

Om et nytt bearmarked har startet eller ikke vil vise seg i løpet av den neste tiden, personlig har jeg i dag veddet ytterligere på at vi skal videre opp gjennom sommeren og ut høsten.

Lykke til hva enn du foretar deg i dag og den kommende tiden!

1 Like