Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

2 Likes

Helt enig!

Klovn han der…

3 Likes

Dette bullrunnet ble rart, det gikk mye fortere opp enn jeg hadde drømt om.

Jeg er posisjonert for at vi IKKE er ferdig, men sitter ikke akkurat og råkjøper

2 Likes

Helt klart! Dessverre har han litt for mye oppmerksomhet på Twitter som direkte påvirker hele krypto.

Håper at SEC tar en kontroll på han.

1 Like

Sec kan vel ikke gjøre stort i ett uregulert marked?

På lik linje med skatteetaten her må de ansette blockchain eksperter. :wink:

1 Like

De kan vel ikke gjøre stort med Twitter innlegg fra en klovn?

1 Like

Rent hån av krypto det der?

Lurer litt på hva som skjer når neste kvartalsresultat vises frem for Tesla. Har på følelsen at overskuddet ikke er like fett som sist kvartal…

2 Likes

Tradere vil vente en klar trendskifte før de kjøper. Daily close, Weekly close osv. Ca. 45k.

Vi holdere akkumulerer i den grad det er mulig. Jeg personlig er all inn og har kun investert det jeg har råd til å tape.

2 Likes

Og her har vi et rykte som ble skrevet før sell-off.

http://boards.4channel.org/biz/thread/35710754/hey-guys-insider-here-for-those-of-you-that-are

Som Gary Gensler?

30k var bunnen. Kraken har vel 29800 som bunn. Vi skal nok ned og sette høyere bunn, men 30k er vel rundt 200 dagers glidende snitt. Jeg får ikke sjekket selv nå, men tror det lå rundt der. Nå ser jeg mer mot ny All time high enn nedover i hvertfall :slight_smile:

1 Like

Skal ikke se bort i fra at dagen ender i pluss😇

Nei, ser man det. Jaggu ikke lenge til Bitcoin er i pluss for dagen. Da kan mods snart slippe inn igjen Cagey :sweat_smile:

3 Likes

Jeg er ikke sikker, føler ikke at det der var en ordentlig 30000, det var et stopp loss raid. Dersom f.eks de store skal trene opp massene til å høre på Elon, kan det være de har begynt å kjøpe og det kan man ikke gardere seg mot, men momentet er fortsatt ned.

Dette blir for dumt:
Skjermbilde 2021-05-19 kl. 19.28.57

:smiley:
Skjermbilde 2021-05-19 kl. 19.35.57

2 Likes

Bitcoin skal langt ned nå. 15k først, men det kan ta noen uker.

https://boards.4channel.org/biz/thread/35710754

Hvis det der er sant, er det ikke positivt for bitcoin.