Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Næmmen, cagey var spot on igjen gitt. Nå er USA i ferd med å stramme kraftig inn også.

På samme måte som ved bruk av kontanter.

Oh the horror.

1 Like

Markedet ser ut til å være uenig med deg.

Markedet har gjort Bitcoin til den mest verdifulle oppfinnelsen siden elektrisitet.

Nu vel… :laughing:

Du må gjerne vise til hva som har vokst raskere i verdi på så kort tid.

Tulipaner

image

3 Likes

Alle de andre kryptovalutaene :joy: og mcap på kryprobørsene.

1 Like

Regulatorisk rammeverk er uansett positivt.

Dogecoin har vokst 295% i snitt per år, Bitcoin bare 89%.

Chad dogecoin versus virgin Bitcoin

Over hvor mange år har dogecoin gjort det?

2 Likes

Og på hvor mye omsetning :wink:

Jeg selger, tror ikke helt på narrativet om store of value lenger. Ser for meg at facebook Diem og sentralbank krypto blir transaksjonsmiddel, og ethereum for smart contracts. Lurer på om bitcoin blir stående uten rolle, da blir det heller ikke noe reelt demand utenom spekulering, da kan det bli kollaps når musikken stopper. Tror gull, leiligheter og denslags er bedre for store of value, ting som er stabilt, kjedelig, fysisk og lett å forstå er bedre tror jeg. Men er ikke mulig å vite noe sikkert her og bildet kan endres underveis.

1 Like

Mistet du truen fordi prisen har endret seg, eller mener du at det fundamentale har endret seg de neste ukene?

Jeg har endret syn på bitcoins narrativ eller rolle som store of value, tror altså ikke at bitcoin vil fylle den rollen særlig godt og at det dermed kan bli et demand problem i fremtiden når spekuleringen slipper tak. Men som sagt så er det ingen som vet fasiten her, blir interessant å se hvor den går.

1 Like

Hva fikk deg til å endre mening?

1 Like

Har forklart det i teksten over

Fønny at dere diskuterer gull. For fire dager siden flytta jeg all ETH jeg hadde til UPXAU. Mens all annen crypto raste nedover tussla UPXAU opp 3-4%. Happy med det.

1 Like

Nei, det gjorde du ikke.

Det er 15. september 2017, bitcoin raser 40% intradag fra 4989 til 2942

I avisene skriver de:

5 Likes