Men nå ser man margin likvideringer har tørket helt inn, selv om fallet er like stort.
Så nå er det spot som også skal skylles ut
Men nå ser man margin likvideringer har tørket helt inn, selv om fallet er like stort.
Så nå er det spot som også skal skylles ut
Kan du forklare hva det betyr?
På norsk?
Kjekkere med sommerferie de 4 siste dagene før den begynner enn de 4 siste feriedagene.
At belånte posisjoner har i stor grad blitt wipet ut, og at nå er det vanlige folk som har krypto uten belåning som selger.
Tenk deg overskriften: Bullrun er over med BTC 64854$, ETH 4372$ som topnoteringer.
Det sier seg selv, i allefall i min hode at det ikke ender slik. Vi SKAL godt over 100k dollar for BTC og godt over 10k-20k dollar for ETH.
Vi er kun halveis! Hold og ikke la dere bli skremt.
Dette blir egentlig like lite givende som tilsvarende innlegg andre veien…
Har du noen argumenter for hvorfor du tror dette?
Takk!
Da kan vel argumentere at fra januar og utover var en blow off top?
Vi er vel litt under snittprisen til Tesla…
“Tesla’s volume-weighted average price in January was $34,200.”
Vil tro det er litt motstand i dette området, men det blir utrolig tøft å komme opp til 60.000 igjen. Usikker på om det går i dette bull runnet. Ellers har det vært slik at etter et bull run så har aldri BTC falt tilbake til forrige ATH (ca 20.000 i dette tilfellet.) Så det er noen psykologiske nivåer å følge med på fremover.
Går vi til slutt under 20.000 er jeg litt usikker på hva det vil bety, selv om det ikke er sannsynlig pr idag.
Jeg er sikker på at negativ nyhetsservering er arrangert og at store spillere kjøper seg inn.
Det er min magefølelse og ingen fasitsvar, helt klart.
Det er STORE institusjoner som nylig har kjøpt seg inn og det er rett og slett for tidlig at bullrun slutter nå!
Nå må vi må bruke litt tid for akkumulering før vi setter i gang med nye topp noteringer.
Kun de som hodler og hodler vil tjene.
Alle tradere, da mener jeg alle, blir fintet ut.
Jeg sier ikke at du tar feil, men det er åpenbart at du følger din egen magefølelse her. Hvor lenge vil dette gjelde? Tar markedet feil helt ned til 5k eller er det et støttenivå det vil snu på?
For meg er 30k alfa omega. Brytes dette, er neste støttenivå 19k og da er bullrunet definitivt over.
Er ganske enig at 30k bør holde og det tror jeg den vil gjøre.
Ideelt weekly avslutning over 35k.
Jeg velger å tro at de som kjøper nå vil være veldig glade om 1-3 mnd tid.
Jeg har kjøpt på 32k, men med meget tight stoploss i tilfelle jeg tar feil. For meg nå er det 70/30 i favør at bullmarkedet er over, så har lagt inn et kalkulert bet på denna 30-prosentern.
Kan noen fortelle hvorfor bull markedet plutselig ble over?
Sjakk matt trekk.
Kanskje samme som vi ser i tech/vekst aksjer? Inflasjonsfrykt / forventet høyere renter
Skulle ikke BTC være inflasjonshedge, og inflasjonsfrykt var grunnen til at oppgangen begynte tilbake i mars 2020?