Hva er et long squeeze? Et krakk?
folk blir likvidert, shorten forfaller
Jeg personlig synes det er langt enklere å betale med bankkort enn Vipps. Bankkort: ta det ut av lommeboka, inn i terminalen, taste kode, ferdig. Derfor. Vipps er greit til betaling mellom venner eller ting man handler på finn, sikkert greit i butikker også men jeg har aldri prøvd det.
For meg en skuffende sesong 2 Bra innlegg!
Deilig Få vekk de som er bull!!
Ooooh, la det chartet utvikle en HS. Vær så snill…
Jeg vedder på vi kan kjøpe Bitcoin til under 10k til uken
pent mulig
Når BTC er oversolgt, så er det RETT på plass igjen, snakk om timer eller dager
Edit: PS. Jeg er fanboy…
Pass på at du ikke begynner å lide av den motsatte 2-fotssyken, så når den bikker under 10, vil du ha de under 9
Vi glemmer ikke massesuggesjonen fra mange store pyramidevirksomheter vi har sett tidligere. Klovnene som hoppet på trodde de var smartere enn alle andre, mens de aller, aller fleste selv ble lurt og endte opp med å tape alt. Påståelige var de også - helt til det siste. Før det ble stille i graven.
Ikke bare jeg som er bitter på kryptotoget?
SkullekjøptEthereumfor1millionijanuar!! Hatt ca 32 mill nå… grr
Haha!! Ja, det som er så deilig er at hva som helst kan skje nå, og jeg vil aldri tape en krone på det YOLO i noen nd til iallefall.
Synes det er frekt og tullete å kalle folk for “kryptoklovner” fordi man ikke forstår teknologien selv…
Føler meg som en klovn, og jeg tipper journalisten føler seg ENDA mer som en klovnsom ikke har fått høste noe frukt av stormen
Det er amatørjournalistikk, som vanlig. Leter ette nyheter på Facebook… Stakkar bransje