Rykter om Korea ban og kursen faller. Tror dette vil bli en finfin shorte-Weekend!
Bare vent til future-trading begynner…
Rykter om Korea ban og kursen faller. Tror dette vil bli en finfin shorte-Weekend!
Bare vent til future-trading begynner…
Noen som har prøvd en av de mange bitcoin-robotene som finnes der ute? F.eks. herfra:
https://legalbinaryrobots.com/
Slik jeg ser det reklamerer de etter nesten gratis penger. Og da blir man jo skeptisk. (Er det for godt til å være sant, så er det gjerne det…)
Guess the formation?
Mor og barn-formasjon??
Det er en god gammel “fuck you” formasjon
(rett opp, lager en HS så rett ned igjen)
Da la jeg ut en salgs ordre på 25% til 14700…
Edit: filled
Tja, kan vel ikke helt si at denne fyren har et skyhøyt kunnskapsnivå…
Du vet det er en boble når alle som advarer blir stemplet som idioter eller kunnskapsløse?
Fingerprint Cards är väl ett typexempel på det. Satan vad det har hatats på dom som försökt varna och dom som påpekade den höga värderingen förut.
Facit drygt ett år senare är väl -80% eller något sånt.
(och Starbreeze…)
Og der var jeg tom for Bitcoin på børsen!
Da er det vel bare å legge inn en solid short nå?
Jeg prøver å skrape sammen alle midler jeg kan finne til BITMEX ja…
Alt ligger til rette for en kraftig korreksjon fra søndag. Dårlige nyheter begynner å pøses ut, folk som ikke aner hva de har kjøpt får panikk…
Det at “alle” forventer akkurat det gjør likevel at jeg undrer meg på om det motsatte skjer. Suser til 30K før den faller…
Jeg tror riktignok mest på scenario 1. Det er SÅ mange noobs som har kjøpt Bitcoin mellom 10K og 19,7K, samtidig som vi er milevis over støtte, at når nedturen kommer vil det gå fort.
Jeg mistenker at endel kommer til å flykte til Iota…
Han forklarte ikke hva en blockchain er for noe, men han er spot on på hva bitcoin benyttes som for den almenne hop som heller ikke har peiling på hva blockchain er.
Det var dette jeg prøvde å forklare @anon32514480 og @VargVemund angående folkene på jobben min. Når de på jobben så kursen i dag så var alle enige om at det nok var best å holde seg unna. “Nei, dette blir for risikofylt for meg” var en kommentar som gikk igjen. Slike mennesker er flokkdyr. De ser et enkelt bytte og flokker seg rundt uten å se om det er noen større rovdyr i nærheten. De begynner å spise byttet og det er godt. De spiser mer og mer. Plutselig kommer en løveflokk og spiser dem opp før de aner hva som skjedde. Igjen: due dilligence.
Det jeg sa til dem i går var ikke “ikke kjøp Bitcoin”. Det var mer; jeg ville ikke kjøpt Bitcoin på disse nivåene. Og så la jeg frem de argumentene jeg har lagt frem i denne tråden i dag. Så sa jeg også at jeg har tro på krypto og at de burde lese seg opp på hva blockchain er for noe og hvorfor dette har et enormt stort potensiale i fremtiden.
Så får folk velge selv om det er lurt å gå inn nær ATH eller om det kanskje, bare kanskje, kommer en korreksjon etter en oppgang på +1000%?
Mhm, det er dert som er problemet. Kjøper man nå fordi man tror prisen vil gå til 500K på sikt, men er klar over at den også kan crashe er det helt ok. Om man så anser sjansen for 500K som 10% gir det likevel mening statistisk sett. Men veldig mange av de som kjøper her kommer bare til å tåle oppgang, og vil selge seg ut med tap med en gang korreksjonen kommer, dessverre.
Er det bare hos meg Bitfinex crasher?
Er det kanskje slik at Bitcoin ikke kan krasje ordentlig lenger fordi handelsplassene kneler ved stor pågang ; )