Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Bitcoin to the MOON :smiley: $4000

1 Like

Haha virker ikke som ble noen sell the news!
Bullen fortsetter!

Hva betyr egentlig Segwit for oss?

  • betyr det at godkjenning av transaksjoner tar mindre tid?
  • betyr det at transaksjonsavgiften vil minke siden vi nå lagrer transaksjonsdataen på en smartere måte?
1 Like

Bull er over for nå, bare vent å se :wink:

Det er vel ingenting som skjer nå sånn sett annet enn at det muliggjør en endring senere i tid etter som jeg har forstått.

Edit: Holder shorten. I øyeblikket + 10%.

Det som skjer er bare at enigheten demonstreres. Segwit vil bli implementert og føre til mange forbedringer og større potensiale for fremtid innovasjoner. Likevel er det uenigheter rundt blokkstørrelsen og det vil bli spennendes etterhvert som det nærmes seg tid for å endre dette( November).
Virker som markedet har begynt å korrigere noe nå, rødt over hele linja siste timene. Lykke til Cagey. Vi vil nok snart rase oppover mot 3700+ så du må vær rask å sikre profitt når den neste dippen er ferdig.

1 Like
1 Like

Spent nå Cagey? Virker som den ikke vil særlig under 3300! Bruker ikke tradingview osv så jeg har ikke sett skikkelig på grafene, men har fylgt med litt siste timene på coinmarketcap osv. Var ganske raskt fall en stund!

1 Like

Spennendes å se om supporten han snakker om på 3200 holder da!
@cagey2 making money! :smiley:

1 Like

Jeg tror vi klarer oss.

Et veldig styrketegn ihvertfall etter den store oppgangen som var tidligere.

Sliter litt med å finne en god løsning når bitcoin faller og de ligger på bittrex, vil helst sitte igjen med fiat da, siden bitcoin har en tendens til å dra med seg masse annet, spesielt om 3200 hadde blitt brutt og vi hadde testa 3000.

We are going to THE MOON! #$4000

Du kan jo selge BTC for USDT?

1 Like

På Bittrex kan du veksle til usdt.
1 usdt= 1 dollar :+1:

1 Like

Jeg gjorde dette, blir desverre noe dårlig kursing så man går glipp av noe gevinst desverre. Men det er trygt og man unngår å vær med på raset!

Trygt er det vel ikke akkurat… USDT er ikke det samme som USD og Bittrex er ikke en tradisjonelt regulert og forsikret markedsplass…

Er vel så trygt så man får det i kryptoverdenen!
Ønsker man USD kan man selge på Coinbase! Det har jeg også gjort, men da må man vel først selge altcoins til BTC så overføre btc fra bittrex->Coinbase.
Edit: Eller fra Coinbase->Gdax for å spare inn fees!

1 Like
1 Like
1 Like

Så enig! En hinsides boble fullstendig blottet for bakkekontakt frikoblet fra realitet og all normal markedsdynamikk!

Men akkurat når dette imploderer er jo ikke så godt å si…

1 Like