Det jeg tenker mest på nå er om den siste bunnen på 15500 var dobbelbunnen eller om vi skal ha en lang wick ned til basen igjen. Enten er 15500 bunnen og vi skal ha en ny eller så var 19500 bunn nummer 1 og 15500 dobbeltbunnen. Uansett, om man kjøper nå kan man med god samvittighet sitte gjennom en ny nedtur, for da vil bullrun starte for alvor like etterpå likevel.
Heheh. Så langt ned tror jeg neppe. Er enda tungt lastet i krypto, men den jeg delen jeg trader med fant jeg ut jeg ville ha en "pause"og satse på lavere inngang.
Tror ikke vi går noe særlig lengre ned enn 20k. Og så er jeg overbevist om at vi stiger mot sommeren, men fra sommeren og mot årets slutt er jeg noe mer usikker igjen.
Hmm, da har vi omvendt forventning. Jeg tror ned herfra mot sommeren, opp fra sommeren og ut til neste topp, om man ser på det store bildet. Mye av oppgangen i dollar kommer dog mot slutten av perioden, etter halveringen om et års tid.
Tviler på vi skal så langt ned igjen i denne omgang
Jeg tror vi bare skal ned å teste 50 dagers glidende snitt. Da vil vi sette en higher low på kort sikt og samtidig ser jeg føre meg en større omvendt hode- og skulder formasjon.
Mennesker er rå på å finne likheter i mønstre. Kan sikkert skje om det skjer noe, er ikke meg i mot, har god tid 
Mener du de fine grønne og gule stearinlys i begge ringene? 
Ja, psykologiske grunner til at det ikke er rødt der 
Synes fortsatt dette virker mest sannsynlig. Da hadde vi fått en 3 drive topp lik som i August i fjor
Ser mer sannsynlig ut for hver candle som lukkes, vanskelig å si hvor høyt den kan gå og om den i det hele tatt tar ut forige topp 
Jeg ser på liquidation map at det ligger utrolig mye shorts som likvideres i 24.1 - 24.5 området, så jeg vil tenke at prisen i det minste skal igjennom der, og vil tro at den skvisen som skjer der også enkelt kan gi fuel til å ta ut 25.3. Sånn som BTC oftest beveger seg så ville det gitt mening. En SFP av toppen og tilbake i rangen ville sett veldig bearish ut og er nesten for enkelt, så det kan jo tenkes at vi kommer over 25k, blir der en stund for å fange longs før en kjapp bevegelse ned.
Men hvem vet, må bare se hva som skjer og ta det level for level. Uansett er tenker jeg den største muligheten ligger i å shorte alts om BTC skviser opp. Matic, FTM, OP osv ser ganske klar ut for et stort leg ned. Matic tenker jeg fort kan selge ned til .26 eller lide samme skjebne som Luna gjorde
. Men hvem vet haha
Matic har lite støtte under 0.70. Ser mer tendenser til likheter i BNB med Luna/FTX før kollapsen, men der er vell Binance som støtter opp alt de kan x)
Ingen korrelasjon under 200…
Monthly candle har nå utløst sterkt kjøpssignal 
Interessante nivåer den stoppet på nå forresten.
Se her zoomet ut. Så legger jeg ved en hvor jeg har zoomet inn under. Da ser man at ingenting er tilfeldig 
Zoom out
Zoom inn:
«Everyone and their grandmother» er klare for den traden nå, men hvem skal kjøre opp kursen?
Det er helt motsatt. Helt fra da jeg kjøpte og helt til nå har det vært mast om 12-13000 eller 9000 eller værre. Tror svært mange står utenfor. Husk at “poolen” av potensielle kjøpere av Bitcoin og Ethereum bare øker og øker for hvert år.
Det sagt, så tror jeg også på en retest av base på 15,5-20k før neste Bull run starter for alvor.
Usikker på hvor den øverste linjen kommer i fra men?
Den månedlige chartet tar langt tid før det utspiller seg, så det jeg ser på er det ukentlige chartet som kan snu på disse nivåene eller 30k for å prøve seg nedover mot støttenivåer
bare en av flere teorier men ønsker å se den prøve seg nedover på ukesbasis for å se hvordan den tar imot der 
Hvilket kjøpssignal er det? Monthly ser skikkelig katta ut fra mitt perspektiv. Jeg ser bare 9mnd under resistance med 4 wicks over som alle har blitt solgt