Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

ja, ble marginalt i minus denne. Holdt den åpen for å se hvordan den reagerte på SPX.
Bitcoin har fortsatt en del tid på dagschartet ennå til å gå videre oppover
Mange dager krypto og aksjer har gått forskjellige veier nå, det lover godt i lengden :ok_hand:

1 Like

Nå vi får brudd over 25k? :star_struck::rocket:

25k er kanskje det viktigste nivået i btc’s historie da langsiktig glidende snitt også ligger her. Forventer full krig mellom bulls og bears og lots of fuckeri wicks.

Ja enig. Halve verden advarer jo om dette weekly dødskrysset. Så gjenstår det å se om det går som det pleier når “alle” forventer noe :relaxed:

2 Likes

:sweat_smile:

The fuckeri wicks are here

Er nok litt for tidlig å feire enda, men ser ok ut.
Altcoinmarkedet der imot er champagnen sprettet flere steder. Så noe er nok på gang. Kinesere som handler? :relaxed:

3 Likes

Eller vi som kjøper basert på narrativet om at kineserne handler.

2 Likes

Ja spiller liten rolle hvem som står bak. God oppgang sist uke på veldig bra volum.

Narrativ funker dårlig på bitcoin. Bitcoin har vært svært oversolgt etter at FTX gikk at skogen, og makro ser bullish ut. Det gir grunnlag for oppgang.

Ponzi-spillet i resten av kryptoverden derimot.

Rett ned på kembovolum hver gang den dypper tåa i 25,1k området :joy:

7 dager til mars begynner, og Bitcoin viser ikke tegn til å skulle ned til 12k. Har jeg tatt feil? Det er da ikke mulig vel? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Kan være som da olja lå i 20 og mange skreik på 10😋Er nok avhengig av en kjip nyhet nå?!

Teorien min avhenger ikke av nyheter, kun Bitcoins natur. Det skulle være et trappetrinn til ned før en opptur mot 30-40k, så tilbakefall før den virkelige oppturen kommer. Men ser kanskje ut som Morti fikk rett i at det siste var det siste, men jeg har ikke gitt meg enda. Så lenge den holder seg under 30k ish og faller til under 16k i mars og blir i det område en god stund vil jeg si jeg hadde rett. Om ikke så var min teori på jordet :slight_smile: Anyways, begge teorier forventer en opptur over 200% herfra innen neste halvering+6mnd, så er ikke så farlig egentlig. Men inngang på 12 gir 500% minimum i forventning, i stedet for “bare” 200% minimum :slight_smile:

2 Likes

Det begynner å se ut som denne kan snu på Dayly.
Bear div OBV og RSI. Momentet er fortsatt oppover, men kan forme en bear div ila uken.

2 Likes

:+1:

Dette virker veldig sannsynlig nå.

Det er veldig mye likviditet og stor mulighet for å trappe breakout longs der.
Er jo ikke gitt at den skal så høyt, men enhver SFP av 25.3k er en short mulighet med høy RR i mine øyne. En kjapp TP1 eller flytte stopp ned for å justere ned risiko, helt til man får en scalp short som kan bli til en swing short til langt lavere targets. Det har allerede vært 2-3 fine scalp shorts med god RR der, men BTC har jo en tendens til å ta likviditet mange ganger før en skikkelig retning formes

2 Likes

Olja var i -20 et øyeblikk, ingenting er umulig…

1 Like

Tror ikke bitcoin kan gå under 0 dollar

1 Like

Du har nok rett i det :sweat_smile: var ment litt illustrativt, men det skjønte du gjerne.

Kommer uansett an på hvor mye det geares, sånn enkeltvis :wink:

Avhengig av hvordan man definerer prisingen av Bitcoin, så kan den nok ikke det på et exchange av den ene grunnen at de ikke tillater å skrive negative tall i salgs-ruten. :stuck_out_tongue: Men man kan jo alltids gi bort 0,00001 bitcoin og penger til noen. :stuck_out_tongue: