Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Har sett på det som en bullish morningstar-kombinasjon. Desember ble nesten perfekt doji også.
Sånn sett så er allerede sterkt kjøpssignal utløst da januar ble lukket som en høy grønn stolpe på høyt volum. :rocket::rocket:

1 Like

Jeg har alltid posisjoner over natten hehe. Planlegger entry, targets og SL og manager ikke posisjoner mer enn nødvendig, så sover godt uansett :star_struck::innocent:

2 Likes

Tokk godt i mot på 4h chart, ser fin ut på dags chartet fremover og med momentet som ser ut til å snu

1 Like

Der traff du godt :ok_hand:

1 Like

Nå snakker vi bra candles og mindre motstand over her.

Spm er vel om den kan bryte gjennom 24k på en overbevisende måte :thinking:

Om 6 minutter stenger det siste 4 timers candelet der og foreløpig ligger det godt an til større og større candles, og da tyder det ikke på at oppgangen skal slutte med det første :slight_smile:

1 Like

Ser fin ut!

Ser veldig bra ut teknisk nå :star_struck:
Bitcoin liker også å irritere. Det er alt for mange som ønsker og håper den faller ned til 8-10k nå til at jeg tror det skjer.

3 Likes

Husker dere dagene med opp 20% 3 dager på rad og sånn? :pray: :rocket:

2 Likes

Fortsatt short?

Nei ble stoppet ut i profitt på 22.1 ca. Ser etter ny short når vi får noe form for struktur :+1:t2:

1 Like

Ganske aggressiv shortskvis på gang, så blir ikke overrasket om 25k highs blir tatt nå

Ahh du ble stoppet ut i profitt ja… så bare på dine targets :relaxed:

Jepp, har fortsatt samme targets :ok_hand:

Ikke værst å bli stoppet ut før egne targets da før kursen snudde :+1::ok_hand:

1 Like

Bare luft opp til 30k om vi bryter 200 ema på weekly på 25k. Og det ser veldig sånn ut nå spør du meg.

1 Like

Enig. Får vi etablert brudd over 24k og gjerne en test av 24k som støtte, så er det rett til 30k :rocket:

Når RSI på Daily kommer opp fra 67 hvor den er nå til 91 så kan man kanskje tørre å gå ut litt. Target nå er minimum 30k i løpet av uka faktisk. Og jeg tror den går over det og, minimum en wick over.

1 Like

Her er logikken: Når prisen fallt under S/R 21.9 ish så flytter jeg stopp ned over wick før vi brøt ned. Om vi kom tilbake opp i rangen så forventet jeg minst 22.5k, men det blåste vi rett igjennom.
De andre potensielle shortene jeg vurderte/vurderer er om vi kommer tilbake i rangen og backtester den, men har lenge tenkte at 25k kommer til å blir tatt for likviditet.

Ingen som er interessert i å rundtrippe profitt :man_shrugging: