Har sett på det som en bullish morningstar-kombinasjon. Desember ble nesten perfekt doji også.
Sånn sett så er allerede sterkt kjøpssignal utløst da januar ble lukket som en høy grønn stolpe på høyt volum.
Jeg har alltid posisjoner over natten hehe. Planlegger entry, targets og SL og manager ikke posisjoner mer enn nødvendig, så sover godt uansett
Tokk godt i mot på 4h chart, ser fin ut på dags chartet fremover og med momentet som ser ut til å snu
Der traff du godt
Spm er vel om den kan bryte gjennom 24k på en overbevisende måte
Om 6 minutter stenger det siste 4 timers candelet der og foreløpig ligger det godt an til større og større candles, og da tyder det ikke på at oppgangen skal slutte med det første
Ser fin ut!
Ser veldig bra ut teknisk nå
Bitcoin liker også å irritere. Det er alt for mange som ønsker og håper den faller ned til 8-10k nå til at jeg tror det skjer.
Husker dere dagene med opp 20% 3 dager på rad og sånn?
Fortsatt short?
Nei ble stoppet ut i profitt på 22.1 ca. Ser etter ny short når vi får noe form for struktur
Ganske aggressiv shortskvis på gang, så blir ikke overrasket om 25k highs blir tatt nå
Ahh du ble stoppet ut i profitt ja… så bare på dine targets
Jepp, har fortsatt samme targets
Ikke værst å bli stoppet ut før egne targets da før kursen snudde
Bare luft opp til 30k om vi bryter 200 ema på weekly på 25k. Og det ser veldig sånn ut nå spør du meg.
Enig. Får vi etablert brudd over 24k og gjerne en test av 24k som støtte, så er det rett til 30k
Når RSI på Daily kommer opp fra 67 hvor den er nå til 91 så kan man kanskje tørre å gå ut litt. Target nå er minimum 30k i løpet av uka faktisk. Og jeg tror den går over det og, minimum en wick over.
Her er logikken: Når prisen fallt under S/R 21.9 ish så flytter jeg stopp ned over wick før vi brøt ned. Om vi kom tilbake opp i rangen så forventet jeg minst 22.5k, men det blåste vi rett igjennom.
De andre potensielle shortene jeg vurderte/vurderer er om vi kommer tilbake i rangen og backtester den, men har lenge tenkte at 25k kommer til å blir tatt for likviditet.
Ingen som er interessert i å rundtrippe profitt