Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Sorry jeg refererte til Futures, som er negativ nå etter oppgangen i natt

Stemmer. Det meste er tålig rødt, men krypto holder stand :muscle:
Betyr selvsagt ikke at det fortsetter, men interessant bilde.

1 Like

Gikk du short?

Enig. Har inntrykk av at dette virker å være et lite trendskifte for Bitcoin/krypto. Eller om det bare først nå ble tydeligere at korrelasjonen/avhengigheten med aksjemarkedet, særlig tech er blitt mye svakere?

Må innrømme jeg sitter i en Bitcoin short fra fredag som vel, ikke er i pluss… .

Ja vanskelig å si. Bitcoin er på en måte skapt for det som skjer nå med banker som kollapser.

Men det er jo klart blir det maks frykt og panikk i aksjemarkedet, så skal det vel noe til at det ikke smitter over til kryptomarkedet.

1 Like

LFG? :rocket:? MOON :full_moon_with_face:? Buy Tsuka?

Etter jeg solgte på 22400 før det falt følte jeg meg heldig. Men nå svetter jeg litt hehe. Men når vi først er på 24000 nå så får jeg vente og se om den bryter 25k. Får heller kjøpe når den skal ned igjen og teste bruddet på 25k og så går over første topp tenker jeg da. Og hvis den snur ned igjen så venter jeg. Noen andre som tenker noe sånn?

Store candles opp mot 25k gir mer tro på brudd nå enn sist gang.

1 Like

Opp over 18% og omsatt for over 16B USD kun mot usdt på Binance :sweat_smile:

Bra omsetning på Kraken også. Høyeste siden bunnen.

1 Like

Bullish?

Ja det er jo alltid positivt om oppgang kommer på høyt volum. Det er også bullish når candles er store opp mot motstand. Sist ble candles mindre og mindre mens vi nærmet oss motstand på 25k. Det bare skrek at vi ikke ville klare det. Nå derimot går den inn mot motstand med store candles som viser at det er mer muskelkraft i reserve fortsatt.

3 Likes

Spørsmålet nå, er jo om man skal holde på BTC /ETH.

Eller starte å plukke lodd i alts.

1 Like

Det er virkelig karer med muskler som herjer nå :sweat_smile: :muscle: :rocket:

2 Likes

Folk vil ut av stable coins kan man skjønne, massiv volatilitet i stable coins nå/siste dager.

1 Like

Ja på 21.6, som var det største nivået, men ble stoppet ut der. Nå venter jeg på 25highs eller at vi faller tilbake under støtte. Hadde heldigvis en long fra rundt 20k, men tok mesteparten ut på 21.6 :confused: Veldig uventet price action på BTC dette egentlig. Trodde alltid vi skulle ta 25k, men tror ikke mange forventet at det skulle skje nå etter alt av støtte var brutt. Mange som var veldig bearish, og det hjalp nok denne pumpen

1 Like

Shit på, nå kjøpte jeg Bitcoin igjen. Må handle før kl 1715 eller så er det stengt. Inne med 80% av det jeg hadde i Bitcoin på 24050. Nå må jeg bare kjøpe ETH og.

1 Like

Du er ikke redd for falskt push mtp. makro og at dette ser ut til å være flukt fra stablecoins pga volatilitet? Jeg tror folk vil over i fiat nå, men at de midlertidig pushes over i bitcoin som mellomstatsjon i frykt for at stablecoins skal kollapse. Se grafene over.

1 Like

Hvorfor skal de bruke Bitcoin som mellomstasjon? Hvorfor ikke bare gjøre det på den vanlige måten å veksle stablecoins til fiat?

Tether- og Busd-grafene dine er jo over peg. De er som regel under peg om investorene prøver å rømme fra de.

1 Like

Har ikke tenkt tanken engang. Det var alltid et realistisk senario med retest av 19,5.

100%, om du ser på funding nå så er den utrolig negativ, som tyder på at mange driver med god gammeldags hedging for å være nøytral, som et alternativ til stables.
Jeg ville bare aldri tenkt tanken på å kjøpe rett inn i massiv motstand vi ikke har klart å bryte på 8-9mnd. Hvertfall i denne makro situasjonen. Bare trå varsomt hvertfall