Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Skuldra blir ikke like vakker som jeg tegnet den i forkant. Men det blir de jo sjeldent også da.

1 Like

Høyre skulder på HS om det snur ned her

1 Like

Tror nok noe sånn her gir mer mening nå - såkalt 3 drive pattern.

4 Likes

Snart brytes 25k. Da er det mange som slenger seg på :star_struck::rocket::rocket:

Nå får vi bare håpe shorterne satser hardt på nedgang slik vi får god hjelp av disse videre oppover :star_struck:

4 Likes

CPI data om 30 min. Blir volatilt i en eller annen retning

1 Like

Inne igjen i eth med en god andel. Holder litt i reserve.

Massiv mengde shorts som åpnes her, om ES klarer å pumpe til 4000, tenker jeg BTC kan skvise ganske høyt

1 Like

Alle ønsker Btc ned. Til og med de som kjøpte på 69k og solgte på 16k ønsker Btc ned til 10k. Da må det jo gå oppover.

Hehe, tror vi er i overkant gira på 9-12k her, spesielt jeg :money_mouth_face:
Men det viktige er den fundamentale troen på at bitcoin blir verdt mer etter neste halvering.
Den har de fleste(bare de som faktisk følger med/har erfaring/eller har en irrasjonell tro av et slag). De fleste med sånn tro uten grunnlag har mistet håpet etter forrige nedtur, men alle andre som vet hva bitcoin gjør er sikre på retur oppover på sikt. Men ikke enda. Det er lenge til fortsatt.
Tror dette er en midlertidig hype, men flott for de som er inne. Ser ut som at 30k-prediksjonen min kanskje slår inn allikevel, men da en del senere enn jeg trodde.
Blir skikkelig grinete om 19k ble siste bunn her, det er for høyt! :stuck_out_tongue_winking_eye: Og det verste er at da må jeg i tillegg innrømme at Morti hadde rett til slutt, og det sitter langt inne hehe. Rett hittil går jeg med på, men har fortsatt tro på 9-12k før mars er omme.

1 Like

Ser pent ut.

1 Like

Ikke bare oppgang, men vanvittig volum på Binance! :star_struck: :rocket:

Fantastisk :star_struck:

4 Likes

Du har sittet og ventet på et fall i mars mnd. Så kommer fallet som bestilt og du kjøper ikke? Vi er uansett hvordan du vender det langt nedi der uansett. Nå må du kjøpe da og bli med på neste bullrun. Jeg er helt overbevist om at bunnen er satt nå. Ellers hadde vi ikke ligget på 26k nå med alt som har skjedd.

1 Like

Dette bear markedet har tatt oss lengre ned enn tidligere bearmarkeder. Vi smyger oss akkurat inn i rangen igjen nå. Men sist bullmarked hadde vi også en dobbel topp. Nå, med en skikkelig bunn “lavere enn sist” så bygger vi kanskje opp mot en høyere topp av mer “blow off top” igjen i dette bullmarkedet også. Da går den ofte høyere enn når man får en dobbeltopp.

Soon Moon Morti?

Ja jeg tror aldri vi ser kurser på 19500 igjen :rocket:

2 Likes

Ikke spesielt bearish når man får sånn backtest med nytt rykk oppover

3 Likes

Akkurat nå er kursen 25000. Godt kjøp @martins ! tipper at innen 1 time så er kursen nesten 26000 igjen.

1 Like

Den klassiske opp som en løve, ned som en skinnfell formasjonen?

1 Like

2 Likes

1 day chart

2 Likes