Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Tok gevinst i Bitcoin nå. Liker ikke at den holder seg under 25k. 6,73 % på noen dager pga valutaeffekt. Pluss 900 dollar opp.

2 Likes

Vi skal over 25k :wink: Men det vil nok bli en del turbulens.

Jada, men tror kanskje det skal bli mulig å få under 25k igjen.

1 Like

Ja. Der er jeg ikke uenig!

1 Like

Sette en høyere bunn kanskje? Ser bare den store motstanden der. Like godt å se an litt akkurat nå.

Jeg er usikker selv. Synes egentlig det ser ganske bra ut, så regnet med test av 24k og så videre oppover. Men så vet vi jo at det har kommet en del Btc inn på børsene i det siste. Det tyder jo selvsagt på kommende salgspress. Så ikke dumt å stå utenfor å se det an litt :slight_smile:

2 Likes

Over 25k :tada::star_struck:

Bitcoin bør helst ikke stoppe her. Bør ta ut volumet og momentet fra forrige topp, om ikke kommer det en dobbel bear div på både moment og OBV.

2 Likes

Her følges det med 1H altså :sweat_smile:

1 day chart :stuck_out_tongue:

Kommer typisk ca 1 gang i løpet av ett år slike signaler og kan være veldig kraftige. Her er de 2 siste som kom :


(+ en mini versjon i september der)

1 Like

Ihvertfall bra med volum bak siste dagers oppgang. Blir det etablert brudd over 25k. Så blir det neppe mindre volum. Så at det skal bli oppgang uten volum er jeg ikke veldig bekymret over.

2 Likes

Daily close rundt her, så ned å teste 25k. Så er det bare luft til 30k

5 Likes

Høyere topper i kurs, lavere topper i RSI. Bearish divergence.

1 Like

Kommer selvsagt an på øyet som ser. Jeg tolker det som brudd opp av rsi-rend.

Hvis RSI klarer å kare seg over her den er nå så blir det bra. Det er 68.22 på daily. Hvis ikke så blir det nok en lavere topp.

2 Likes

Må dagsen close over 68.22 på Rsi for å være gyldig ?

Jeg mener det. Men ser bra ut nå. Godt jeg har eth da. Selv om den lagger for tiden

1 Like

Snart 27k :rocket::muscle:

1 Like

image

Man får lyst til å jogge etter markedet, men holder meg til planen. :slight_smile: 9-12k ila mars. Ser dårlig ut, men you never know. ^^

2 Likes

Short?

1 Like