Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Ser ikke ut til å ha gjentatt seg i noe grad det mønsteret der

Jaja, kursen dabber nå akkurat her jeg tegnet strekene mine for flere måneder siden. Da er det ikke noe stress enda.

De volumprofilene så ikke helt betryggende ut - men dette er på kraken? Spørsmålet er om det ser likt ut på andre børser

Sensommeren blir en fin tid å kjøpe Bitcoin på ser det ut til :slight_smile: Som forventet det, utifra tidligere poster fra meg. Er nok da jeg endelig tar posisjon, gitt at flyttingen er ferdig :stuck_out_tongue: Som ikke er sikkert.

Timingmessig tror jeg overgangen mellom juli og august blir bunn rundt 20k. Og at vi i november har kommet et stykke over 40k. Tror strekene dine over er litt for smale i mellomrommet, men går i riktig retning. Når forventer du 40k?

Kort tid etter den passerer 32k. Kanskje i høst. Da er denne brutt. Sier ikke at dette nivået er så spesielt annet i grafen min. Men én sidelengs og noe ned utvikling som vi har sett nå er ikke så uventet. Slik var det i 2015 også. Men det smeller i løpet av året. Så smeller det enda mer i 2024.

Gikk rett opp igjen. Som jeg tenkte, ingenting å bekymre seg for.

fin candle fra forrige weekly

1 Like

Toucher toppen i bullflagget :sunglasses:

Toucher å MA-ene jeg bruker… så jeg så ingen grunn til å beholde short posisjonen min lenger!
Kort vei opp til 28K der det er litt confluence nå

Det er bare tirsdag

Tut tut! Nå går det unna :slight_smile:

3 Likes

På vei ut av hanken :crossed_fingers:

Ref denne

5 Likes

Lift off🚀

2 Likes

Hva tenker dere om bitcoin teknisk nå?
Finner ingen grunner selv nå til å betvile rallyet og tenker at 34-35k fort kan være neste

4 Likes

Da har den fått teste motstandenden på 30700. Blir spennende å se hvor langt ned den skal.

Close over 30700 er bullish.
Under så minner formasjonen om en hode-og skulder formasjon. Spennende dager eller timer for den saks skyld.

2 Likes
2 Likes

Skulle helst ha pumpet rett oppover etter forrige runde oppover, men har gått rett i sidelengs siste ukene. Svakheter å spore på OBV og RSI, selv om divergence ene er marginale.

1 Like

Enig. Bitcoin går enten til 0 eller $10 mill.