Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

At det går til 0 tror jeg sjansen for er forsvinnende liten, da har det i såfall kommet ett alternativ som er bedre for massene, som uansett vil være en vinn vinn

Sannsynligheten for et bedre SoW-alternativ enn bitcoin anser jeg som meget lav. For å gå til 0 må det nok skje en eksistensiell hack av nettverket, men det er nok også svært lite sannsynlig.

0 er nokk lite trolig ja. eksempelvis er LUNA fortsatt på 0,62 etter krakket men synker logaritmisk nedover

Det vil jeg kalle å effektivt gå til 0.

1 Like

Jeg har ikke nok kunnskap om det så tar det Saylor sier for god fisk :sweat_smile: https://youtu.be/OpkXDwDfOdM
Edit: tilbake til TA :smiley:

28k neste stopp?

1 Like

Vi er bare i begynnelsen :slight_smile: Zoom ut

det skjer ikke

Der overbeviste du meg. Solgte nå.

4 Likes

det var igrunnen det jeg sa til deg, jeg kjøper det ikke…

Nokon nyhende i marknaden som tilseier nye fundamentale prisdriverar utøve halvering og ein sannsynleg innkommande rentetopp?

Du får kjøpe på 200k

1 Like

Holder støtten ennå. Litt konsolidering her så kan den fort gå oppover om ikke lenge. Moment ikke mange dager unna å snu


En del solide setups for altcoins også :thinking:

1 Like

Må si meg enig der :+1:

1 Like

Test av 50-dagers. Muligens tid for å gå inn igjen. God hjelp av NOK-styrkelse også.

Benjamin Cowen tror det kan komme en liten tur til ned, historisk sett, men om det holder seg her og trender høyere når vi kommer over i september at det kanskje er different this time

Støtten kan se ut til å holde, da momentet snur. RSI resatt ned til lavere nivåer. Favoriserer en tur til videre oppover til 34k kontra nedgang

2 Likes

Ifht å lete etter mønster osv :slight_smile:

3 Likes

“problemet” nå er at chartet er endret av den doble toppen som kom ved forrige “etterhalverings-periode”. Så timingen for topper og bunner etter det er annerledes enn tidligere relativt til halveringen, og hvilken påvirkning det vil få for neste topp er uvisst(om det blir en neste topp). Personlig går jeg ut ifra at det vil bli et nytt bullrun over forrige topper, men det finnes argumenter mot også som jeg ikke vet hvor sterkt skal vektes. Anyways, teknisk er det lokalt samme forventninger som du setter opp her Paddy som jeg har. Altså en retur til 20-25k området før det hele starter for fullt, men siden tids-aksjen er forskjøvet relativt til halveringen kommer vi uansett til å se helt nye mønstre det neste halve året. Sistgang hadde vi bunn 1 år etter toppen, nå hadde vi det nesten 2 år etter den første toppen. Så spørsmålet blir, hvordan skal bevegelsene vi så tidligere få plass i tiden fram til halvering. Da må ting skje fort.

Jeg tror vi skal opp til 46-48k nå snart. Så ned og kortvarig teste 30k igjen før Bull run fase 2 og alt coin season tar over etter det.

2 Likes