Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Kan fort bli fargerikt ja… men whatever works right? :man_shrugging:

Anbefaler han her. Han er veldig veldig flink. Tror han bruker et system relativt likt ditt

2 Likes

Det er han jeg følger ja, var ett tips på forumet her tidligere i år :slight_smile:
Det er ett bra sted å begynne om man vil lære mer om indikatorer, han har også lagd mange indikatorer (Med masse farger, for den som liker den slags)

Anbefales

1 Like

Ahhh, kult. Det kan tenkes at det var fra meg da. Jeg er i en Discord med mange som kjenner han. Følger med på analysene hans, men bruker ikke systemet, selv om jeg synes virker veldig bra! Farger er kult :call_me_hand::star_struck:

1 Like

Stor sannsynlighet for det, takker for tipset :ok_hand: En av de beste til å lære bort som jeg har kommet borti, joinet discorden jeg også, men ikke så aktiv.

Fint med alt som kan skille forskjellige signaler fra hverandre og der er farger enestående. Har gått bort i fra Røde candelsticks tho, for å ikke bli påvirket selv av røde tall :laughing:

1 Like

Intressenivåer på tur nedover, er det rundt 23 000 og 19 000 med potensielle motstandsverdier.

Det er nokk bear div på RSI, OBV og Squeeze på høyere timeframe som utspiller seg nå

Det er full panikk som utspiller seg nå. TA blir nesten nytteløst. Min teori er at “de” (hedgefunds) prøver å kjøre hele greia i bakken nå for å kjøpe på tilbud og shorte på veien…

Har ikke kapitulert helt ennå, så den kan snu om panikken ikke tar den.
TA kan alltid brukes :slight_smile: Kan en benytte motstandsnivåer til å ha en forventing i forkant og brukes til SL, men utfallet blir ikke alltid slik som en tenker…

1 Like

Enig. Dette ville nesten vært morsomt om det var bunnen, bare basert på hvor mye frykt det er nå, og at alle forventer MYE lavere. Men en bounce her før videre nedgang ville gitt mening. Mye inflow til BTC nå pga. usikkerheten rundt alts også. Det er mye manipulasjon og usikkerhet nå ihvertfall, så ikke så lett å trade basert på noe som helst.

Hadde hvert naturlig med en bounce, da den har rett ned fra 38 000 til der den er nå uten så mye som en bounce! Mulig det er andre forutsetninger og at den bare “kapitulerer” rett ned da monthly har klare bjørnetegn (div) for første gang

Ja jeg tror USDT peggen i ubalanse bare skapte ekstrem frykt som gjorde at det ikke ble noe bounce. Markedet har litt tynnslitte nerver nå som gjør det litt vanskelig å gjøre fornuftige vurderinger

3 Likes

Det er mange parametre å se på. Man kan se på % ned fra toppen. Antall dager fra toppen til bunn. Begge tilsier kjøp rundt dette nivået og mai 22. For meg er psykologien det som gjorde utslaget i kjøp nå. Vi hadde situasjonen med Luna i går. Jeg tenker pessimismen nå har nådd bunnen. Det skal nok lite til for at det skal snu om vi får noen positive nyheter. Vi har stupt, så jeg skjønner ikke helt de som venter på krakket. Krakket har vært det nå. Det kan selvsagt krakke mer, men jeg tror det skal mye negative nyheter til for å gjøre klimaet enda surere nå. Ting kan knapt bli værre. Da blir det ofte bedre i stedet.

2 Likes

Nå er det USDT fud. Går den ut av Peg, er Krypto ferdig. Ihvertfall for en stund.

1 Like

Vil ikke folk da veksle over fra usdt til btc og dermed drive opp btc kurs? Var i hvert fall et argument jeg hørte tidligere

1 Like

Vet ikke om det ligger noe i dette, men det er absolutt mulig. Kryptokrigen er i gang!

Hvordan skal de kunne ødelegge krypto? Det er ikke disse som bestemmer det, men du og jeg. Såfremt ikke alle myndigheter banner krypto og straffeforfølger alle som kjøper, eier eller snakker om krypto. Vanlig valuta er truet av en desentralisert valuta, selvfølgelig skal de forsøke å ødelegge dette, disse aktørene er nærmest pengene som printes og har en enorm fordel av dagens pengesystem.

Hørt på denne Epicenter podcast’en igår med folk som jobber med kryptoregulering, der det ble blant annet iløpet av podcasten nevnt at hele opplegget med at å sanksjonere krypto fordi blant annet oligarker fra Russland overførte midlene sine gjennom krypto ikke stemte helt overens med det de hadde sett. At dette var noe noen som ville ha krypto konkurransen vekk som stod bak denne historien om at dette var caset. Mulig det er noe i det du sier…

https://epicenter.tv/episodes/442

1 Like

Nei de bestemmer ikke, de klarer ikke å ødelegge det helt, men krigen er i gang. Kanskje har de klart å utsette oppgangen. Det er nettopp som du sier at de har en enorm fordel, de undertrykker folkets mulighet til å gjøre det bra (spesielt i Usa med regler om acredited investor osv).

1 Like

Ville heller vært på lag med Satoshi Nakamoto enn Soros. Soros blir jo en liten fis i forhold. Selv Black Rock har ikke nok ledige penger til å bekjempe Nakamoto. Så har vi jo Musk også.

Om jeg skulle velge mellom å være på lag med Pelosi, soros og den gjengen der eller Musk og Nakamoto så vet jeg hvem jeg støtter og vedder på! Ikke akkurat et vanskelig valg.

Selvsagt, hvem vil vel støtte de rikeste av de rike som prøver å holde folk nede…! :smiley: