Var vel mer 7 år siden ish.
Nei er rimelig sikker på at det var i 2011 Jadda fikk meg til å kjøpe Bitcoin. Vi hadde ikke egen tråd da tror jeg.
Ser ut som dere ble medlemmer i 2015.
I 2011 kunne du få 1 Btc til 1 Dollar.
Vi hadde jo et annet forum før dette. Det var lenge før. I 2015 hadde jeg flere tusen prosent allerede. Jeg har vel vært “her” siden 2007 eller noe. Når kom Age of Conan?
Holmes kjøpte samtidig som meg tror jeg.
Ahhh. Daså
Jeg ble ikke med på kryptobølgen selv før i 2017. Gode svingninger i porteføljen siden da og også heftige likvideringer Men klarte å realisere 2-siffret millbeløp i fjord inn på bankkonto. Mesteparten fra Fantom-investeringen.
Litt mer forsiktig i år. Frister å tenke at krypto er “billig” nå. Men tidligere erfaring har vist seg at 75% fall i krypto trenger absolutt ikke være billigsalg.
Mener det var 178 dollar. Men hvis du ikke kjøpte før 2015 lurer jeg på om jeg tar feil av årstall. Har ikke tilgang til sluttseddler fra hytta. Skal se om jeg finner den. Men 2015 var bare 2 år før skilsmissen min. Jeg må ha kjøpt lenge før 2015 vel.
Vi hadde ikke en tråd som het Kryptovaluta da. Vi var vel bare 3 stk som diskuterte da. Ser av mine første poster i den tråden at allerede da latet jeg som jeg visste hva vi snakket om .
Da vi begynte var jeg full av spørsmål. Alle rettet til Jadda som forklarte mye den gang og overbeviste meg.
Er det deg?
Nei nei. Jeg gikk inn med ti tusen
Når startet btc-etn?
Googlet meg frem til at det var i 2015. Så nå ble jeg veldig usikker på om jeg husker helt feil. Hva stod Bitcoin i I 2015? Var den nede i 178 dollar da?
Tror ikke den var så lav i 2015. Men uansett veldig lav kurs du kom deg inn på
Ser den første hver mnd lå den rundt 220 flere måneder. Så den kan nok ha vært nede i 178 dollar i 2015 tror jeg. Var nok da jeg kjøpte da. Var syke prosent på kortere tid enn jeg trodde.
Akkurat ja. Googlet bare lowest Bitcoin price in 2015 og det så ut som det var 235, men det var sikkert close daily.
Uansett sinnsyk reise.
Bare tenk de som var med før den nådde én cent. Reisen opp til 1 usd er jo sinnsykt bare det.
Ja. Åpenbart.
Når narrativet om at ethereum er desentralisert og sikkert kollapser, er det bare ett annet alternativ.
Tviler på Ethereum kollapser. For mange insentiv til å holde den oppe. Selv kjøper jeg kun bitcoin da jeg mener poenget med krypto er å ha en valuta utenfor en stats kontroll. Da er det bare bitcoin som er desentralisert nok.
Dvs om bitcoin kollapser totalt m (det kan jo skje) så er jeg ikke interessert i kryptovaluta, da jeg egentlig ikke ser noen spesiell verdi i JPEGs med kode eller smart kontrakter. Men helt sikker andre som gjør det og som gjør at f.eks ethereum kan bli verdt mye mer enn i dag.
Var i 2013 jeg skjønte hva krypto er.
Jeg satt og minet Bitcoin i 2013 med et loka software som ikke begrenset kapasitetsbruken på grafikk-kortet. Kortet begynte faktisk å brenne og røyk kom ut av PCen før jeg fikk min første Bitcoin, så da sendte jeg det inn til Nvidia og fikk nyeste modell gratis i posten. Hadde jeg bare tatt det usle studielånet mitt og kjøpt bitcoin i stedet for å bruke 3 uker på å forstå miningen hadde jeg vært rikere enn de fleste andre i dag. Hadde Nvidia kortet holdt lenge nok til å få noe ville også framtiden vært sikret Anyways gjort er gjort, fikk i hvert fall et nytt grafikk-kort jeg har stående i gamlepcen i dag. Et 770 kort, som da var “high end”
Var litt sent å mine med GPUs i 2013.