Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Uten at kursen har beveget seg betydelig ut av rangen 19-21k :thinking:

5 Likes

Hehe, merkelig få som ville snakke om den konkurransen. Lurer på hvorfor :thinking:

1 Like

Må bare beklage at jeg var alt for bullish i desember i fjor :man_shrugging:

3 Likes

Dersom det har fåregått en gjettekonkuranse ved årets start om hva kursen blir ved årets slutt så skal det vel gå fint an å finne igjen dette?

Aksjen var ned 77% på det meste bare idag :sweat_smile::see_no_evil:

1 Like

Glemte denne litt :sweat_smile:

6 Likes

Denne nærmest? var vell for fjoråret denne.

3 Likes

Du skal ikke være for sikker på det

1 Like

[quote=“JamesB, post:2761, topic:28862, full:true”]

[quote=“JamesB, post:2709, topic:28862, full:true”]

Kommer vi enda nærmere etter dagen er over? Håper det. Come on Bitcoin, vi trenger $11,000 :money_mouth_face:

Her har du det. Samme det egentlig. Men synes du er litt bastant i dine uttaleser, når utfallet av dette er høyst usikkert. Ikke noe mer enn det👍

Jeg sier hva jeg tipper. Ikke påstått at jeg er et orakel. Sier når jeg selger også. Som jeg gjorde på 40k. Og igjen på 30k etter jeg hadde prøvd å time bunnen. Er jo ikke som om jeg har noen fasit. Mitt synspunkt bare. 17200 nå i dag tror jeg var bunnen av bearmarked. Du har lov å tro noe annet.

3 Likes

Jeg tror fremdeles på en bunn rundt $11,000

3 Likes

CZ blir nå enda større og mektigere i kryptoverden.
Tenker det er positivt da jeg har ingenting å sette fingeren på når det gjelder Binance

1 Like

Krypto trenger ingen leder eller person bak noe som helst. Da er vi allerede på feil spor.

1 Like

Sentralisering er negativt. Spesielt når man ser måtene han gjør det på.

1 Like

Og hva er det Firi gjør som ikke er sentralisering ?

1 Like

Hva har firi med dette å gjøre?

Binance kontrollerer mye, og nå ser det ut som de klarer å ta livet av Solana også.

Er ikke Firi en børs, på lik linje med Binance?

Firi er bare en børs ja. Binance er et økosystem.