Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin



5 Likes

Skal holde lenge på mine :rocket::rofl:

28% :star_struck:

1 Like

Noen med et snev av høydeskrekk? Går fryktelig fort her nå😅

Slapp av æ gett … Den skal jo til 1 mill :slight_smile:

:heavy_dollar_sign:

Husk å sikre deg litt gratis bitcoin fra TekInvestor hvis du ikke har det allerede :slight_smile:

🧘‍♂️

Høydeskrekk? Vi er jo ikke på ny ATH engang

Tror flere har fått øynene opp for Bitcoins Power Law (som jeg har skrevet om litt lenger opp)

Her er prisen plottet uten boblene som skjer etter hver halving:


Skalaen er log log, så både tid og pris øker logaritmisk. Det tar altså lenger tid hver gang å 10Xe pris.

Sprøtt stabilt, helt fra 1$ til snart $100 000. Kommer det til å fortsette? Jeg tror det.

Kilde:
https://twitter.com/Giovann35084111/status/1762723756001427527

5 Likes

Tenkte mer på at det har gått veldig fort siste uken

1 Like

Hæ? VI har vel såvidt begynt med ordentlig bullrun! Halving i April!

1 Like

Jeg tror BTC er mer verdt om 3mnd enn dagenskurs. Ja, den vil på et tidspunkt få en dipp, men å time dette. Kontra å bare holde BTC de neste 3mnd anser jeg som ekstremt risikabelt. Siden jeg er overbevist om at ny ATH målt i dollar vil oppnås i løpet av året

1 Like

Det kom en dipp for noen uker siden. Men det ble ikke som forventet og nå bare kjøres det på. Jeg tror ikke den vil gå noe særlig ned i år men bare øker jevnt og trutt.

Er ikke dette bare pre halving rallyet da?

Rått å se

6 Likes

Ingen volum på disse nivåene tidligere. Luft og mer luft :grinning:

2 Likes

Morro :rocket: Må nesten tenne et lite lys for de som trodde ETFene skulle være negativt for kursen.

1 Like

$60,000 :white_check_mark:

2 Likes

choo choo!

Når ser man for seg en dipp? Eller vil dette bare fortsette?

1 Like

Jeg forventer mange dipper, noen på opptil 80% :slight_smile:

“Alle” forventet en stor dipp før halvingen, men den ser kanskje ut til ikke å komme, så det er vanskelig å vite.

2 Likes