Jeg tror: ned mot ca 30k
Biden med executive order, Yellen ønsker tilrettelegge, Russland vil akseptere bitcoin for olje og gass, verdens største forvalter er gira, mye bra som skjer om dagen. All fud om hvor farlig det er, bruker for mye energi, kun for kriminelle osv er brukt opp og oppgjort. Blir bra dette, men må ha litt horisont, og kjøpe litt og litt hele tiden.
Jeg og, men det skjer ikke nå. Senere i år. Det er på monthly chart. Nå tenker jeg 51-52k, så ned til ca 44k ish før videre oppgang. Dette er bull trap slik jeg ser det. Market makers må få litt fomo longs de kan knuse nå
Bør ikke lure på om det blir mer kjøp her
Ja flott det, men det er jo en veldig kjent spøk at prisen alltid dumper etter Saylor kjøper… Hehe. Do Kwon/Luna skal også gjøre kjempekjøp de neste mnd. Faktisk er det så store kjøp at det ikke er nok Bitcoin til de: There Is Not Enough Bitcoin Available In The Market
Jeg tror uansett at vi ser 52k ish før vi skal ned igjen å kvitte oss med litt fomo longs, men på lengre sikt er jeg bullish, så om du ikke trader super aktivt som meg, så er det vel generelt bullish stemning i markedet. Aksjemarkedet kan vel ikke blir mer rævva nå, og hver mann og hesten spår jo super bullish q3-q4 i aksjer, så regner med BTC følger etter om det ikke blir ny krig eller pandemi. Men snakk om 100k og 200k osv må man bare glemme…
Super bullish Q3 og 4 i aksjer?
Bitcoin kan fort bryte all time high utover året. Har gått over mange av de «større»alt-coinsa, og flere av dem gir meg mer tro på oppgang enn nedgang utover høsten utifra hvilke formasjoner som formes teknisk.
Zoomer man ut og ser på de lengre linjene i markedet, så kan det se ut som kursen også der skal gå oppover i tiden fremover.
Vi må huske at alle timeframes er i bullmodus(i både bitcoin og markedet), og jo lenger forrige HL (33k) i månedschartet holder, så øker sannsynligheten for at det siste året med konsolidering bryter opp.
Dette er referert til at 100% av alle meglere og hedge fund managers spår en bullish siste halvdel på året. Mye av det er jo bare spekulasjoner for at avisene og tullball kanaler som CNBC skal ha no å preike om, så ikke ta det helt for god fisk.
En fiffig ting jeg ser på er at på Weekly chart for bitcoin synes jeg momentumindikatorer ser kjempebullish ut, mens på monthly er det litt mer frown town.
Hvordan reconciler man det på en god måte? Frykten er jo alltid at man bare er i et bear market rally.
Weekly:
Monthly:
Noen ganger tror jeg man må legge vekk indikatorer og bare se litt historisk.
*er vanligvis en 55% korreksjon som vi nå har hatt, en god inngang i bitcoin?
*hadde så mange folk som nå, pratet om bitcoin om vi var i et bearmarked?
*hadde altcoins formet bullformasjoner om vi er i et sucker-rally før nedgang?
*har vi sett en blowoff topp i denne syklusen?
Det kan godt være det skal ristes litt i treet, men jeg har en større «feeling» for oppgang ut året enn nedgang. Ryker 33k så har jeg åpenbart tatt feil
"
Terra, known for its UST stablecoin, purchased another large batch of BTC on its way to acquiring $125 million worth of the cryptocurrency daily over the next three months.
"
"
The total value of the wallet should reach approximately $11 billion at the end of the buying spree, which currently makes up over 10% of the total market capitalization of Bitcoin.
"
Ser ikke pent ut. USDt (tether) er vel offisielt støttet av et tilsvarende beløp amerikanske dollar (ca. $80 milliarder !) men det kom frem at mye manglet og folk trur de investerte deler i bitcoin, de ble vel faktisk dømt for det.
UK/USA kommer vel med reguleringer nå og Stablecoins og Proof of stake (bitcoin) er det første de skal se på… kan bli stygt
Jeg og, men det skjer ikke nå. Senere i år. Det er på monthly chart. Nå tenker jeg 51-52k, så ned til ca 44k ish før videre oppgang. Dette er bull trap slik jeg ser det. Market makers må få litt fomo longs de kan knuse nå
Dette traff ikke helt, vi så bare 48k ish, men ellers var det jo greit. Jeg tenker at dette er veldig konstruktivt. Man må ned for å gå opp så ikke bli skuffet. Det er aldri lineært. Pluss at Saylor kjøpte, og han kjøper jo alltid en topp… Hehe.
Vi går antakeligvis mot alt season, så det er helt forståelig at alle alts ser super bullish ut selv om vi er i en pullback. Bare ikke vær naiv med at det ikke bare er oppover. Jeg trader kun og holder veldig lite, og det føles flott ut å ikke tape på nedturer
Har kjøp på 38000, 40000, 42000 og 42500. Stor sannsynlighet for at de høyeste hvertfall blir fyllt fortløpende…
Tror du den snur opp så høyt? Jeg tenker neste bunn blir lavt 30-tusen tall
What the Framework Says About Bitcoin
Cryptocurrencies both benefit from this same dynamic, and compete with gold. (So does emerging markets currencies.) Maybe crypto is the new gold and will benefit from this need for new hard money. Maybe not, or maybe it’s both. Our opinion right now is that gold is the easiest thing for central banks – the key actors we have in mind for this particular moment – to think about and purchase. But private actors are nimbler and react to the same underlying motivation.
We did the same calculation for cryptocurrencies. As the potential amount of crypto is infinite, we focused on Bitcoin, which has a supply limit of 21 million Bitcoins. In this regard, it is much closer to gold than other cryptocurrencies. So, what is global M0 and M2 divided by the number of Bitcoins?
- The implied price of Bitcoin using the same aggregate M0 that we used for gold is around $1,300,000 per coin.
- The implied price of Bitcoin using global M2 is $4,800,000 per coin.
- The upside on crypto seems much higher (around 33x) than that on gold (around 16x), although gold is the more straightforward initial response by central banks in particular. However, individual actors may be faster to act.
- As with gold, we need to remind investors to adjust the “extreme” scenario price downward according to their assumptions on the probability of that “extreme” scenario occurring, or on the portion Bitcoin will be fulfilling in any new reserve status.
Ja jeg tenker det. Lavt 30-tall trenger vi kapitulasjon, og vi er ikke helt der enda, det kommer til å ta lengre tid. Markedet er generelt bullish og 38k-42k er konstruktivt for å fortsette bullish trend. Da er vi klar for 51k. Men alt dette tar jo litt tid selvfølgelig. Jeg tror mange tenker at BTC beveger seg fortere enn den gjør.
Ordreboken er super stacked rundt 42k. Jeg er i kontakt med mange som trader med beløp som er langt over mitt hodet og alle kjøper ekstremt aggressivt på 40-42k, men de har også ordrer ned til 38k som backup.
Hele denne teorien invalideres om aksjer snur hardt i grønt tenker jeg da…
Forresten, side note, alle store spillerne leter etter Defi trades nå. Blir mye defi coins som pumper fremover så hold et øye åpent for det.