Jeg mener i diagrammet har du satt streken langs intradag bunner.
For meg ser 38600 ut som et fint sted å laste opp! Ikke at jeg faktisk holder BTC; for BTC brenner i lommene som kronestykkene brant i lommene mine som tiåring. Det samme gjelder ETH. De går til obskure alts; og hadde jeg isteden beholdt ETH ville jeg vært i hvert fall ti ganger rikere.
Edit: glemte å få med prisaksen
Likviditeten/Boblevillig kapital tørker ut
Du mener Bitcoin er ei boble?
Ja
Ok, da skjønner jeg mer se på Sven som du ofte har referert til, han snudde plutselig. Pass deg så det ikke samme skjer deg
Bare å komme med argumenter det…
Når man først snakker om å argumentere for at andre skal få interesse/investere. Jeg brukte mye tid på å overtale noen kamerater til å kjøpe både ada og ftm når kursen var noen få cent. Men sett i ettertid så tenker jeg egentlig hva får man igjen for slikt? Hvorfor gadd jeg å bruke så mye tid på det?
Gjorde det samme med nær familie og der har jeg fått takk rikelig med ganger, så det kommer jeg nok til å fortsette med.
Andre som kjenner seg igjen ved å gi tips til bekjente/venner langt utforbi vennekrets? Er det de som får tipsene som tar kredden selv eller?
Hver gang man spør om en enkel forklaring til hvorfor krypto har en verdi blir man sendt til en to timer lang video. Kan da ikke være så vanskelig å forklare?
Et desentralisert verdipapir som ingen blåruss kan tukle med.
Bitcoin har ikke et tøddel mindre verdi enn f.eks papirsølv f.eks, faktisk ekstremt mye mer fordi reglene og transparensen er innprogrammert i selve systemet.
For meg er det omvendt, men stort sett ingen som lytter uansett. Har en bror som er interessert men vil st jeg investerer for ham - som ikke er aktuelt.
Heheh. Enn blir vel fort verdens største idiot dersom de taper på ditt tips. Så er det godkjent om de tjener masse på det
Jeg fikk faktisk en melding fra en totalt ukjent her i går, som takket for et tips jeg hadde gitt på Reddit som han hadde gjort en god trade på. :sweat_smile
Mitt inntrykk er at dem man kjenner ofte ikke har samme respekt for ens meninger som de litt mer perifere; tror det er relativt vanlig, litt avhengig selvsagt av vennskapet, noen vil stole på alt du sier mens andre ser på det som konkurranse - og kanskje er det litt misunnelse inni bildet også. Janteloven lever godt enda!
Jeg er forbi den diskusjonen om krypto har en verdi. Verdien er både åpenbar og ikke fullt så åpenbar.
Men denne traff perfekt i mitt chart.
Så da er det bare for de som vil kjøpe og vente på den wicken til nedsiden som trolig kommer neste 12-48 timene før den går opp til toppen av rangen igjen.
Jeg skjønner ikke helt hva du sikter til her, men regner med du prøver å kritisere eller fortelle meg hva jeg gjør galt.
Når du tegner et sånt flagg er det ideelt å ha med så mange touch punkter som mulig, og jeg ser altså etter der wicken bunner ut. Der skal jeg kjøpe, og derfor er streken min der. Jeg mener den kommer til å gå ned dit.
Her har jeg laget en ekstra strek for å tilfredsstille deg.
Når man argumenterer med weekly candlestiks, men tegner støtte langs intradag low og signaliserer kjøp på 38k langs intradag low så er det greit å påpeke at noe kanskje ikke stemmer. Hvis weekly close skal være et signal eller “vedlikeholde tidligere teori” så ville jeg tegnet streker på sluttkurser og ikke på intradag bevegelser.
Om du vil at det du sier og det du tegner i chart skal stemme overens med hverandre.
Jeg orker ikke. Viste ikke weekly chart, bare poengterte det. Dette er daily, weekly er weekly. Dette var bare for å illustrere hvor jeg skal kjøpe
Neivel, hvis du føler deg ferdig utlært så er det ikke vits. Jeg skjønner at du har studert dette nøye.