Litt er det jo, men heller ikke de helt ville utslagene, skal vi tro Coinglass
Fortsetter i et higher lows pattern selv om en del småfisk blir wipet
Litt er det jo, men heller ikke de helt ville utslagene, skal vi tro Coinglass
Fortsetter i et higher lows pattern selv om en del småfisk blir wipet
Jepp. Haha begynnelsen på Januar var ikke så gøy for mange…
Nå er jo bare spørsmålet hvor nært vi kommer 42k før vi ser 36-38k.
Man skal ikke så langt tilbake i tid før de fleste var helt sikkre på videre oppgang til 100k osv. Da snudde det selvsagt nedover.
Nå føler jeg det er motsatt. Synes de fleste er negative og forventer videre nedgang. Så ifølge boka så skal vel markedet opp da.
Helt enig. Jeg tror vi skal opp, men tror vi fortsatt skal ned en kjapp tur først for å fylle litt ordrer. Men det er sant som du sier, det gikk veldig fort fra at alle trodde 100k, til at alle nå sier 20k
Volumet er såpass lavt nå, at i det korte bildet kan storfiskene gjøre så mye shenanigans som de vil
Men det har vært en veldig innsats på salgssiden uten at kursen har gått avskrekkende lavt
Får vi se da, klarer den opptil 44-45?
Jeg tror lokal topp bortimot 42-42.3k og så ned mot 37.5k
42.8k nå
Håper du får rett her da Solgte heile driten på 42…
Bare slapp av. Jo høyere vi går jo større blir droppet ned, bare vær tålmodig, du skal nok få en fin inngang
Det virker som om absolutt alle etternølere skal få sjansen til å kjøpe lavt. Noe urovekkende har det vært. Får se om det skjer igjen nå da. Lenge siden vi har hørt noen saftige nyheter.
Snakkes i morgen mann
På mitt chart ligger egentlig veien åpen til 47.000 hvis den fortsetter opp nå
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
En eventuell grunn til at det ikke skal ned igjen med en gang. Hver gang den har wicket under støtte på 4 timers chartet så har kursen satt høyere high.
Falt tilbake under SMA50 nå
Mye avhenger av risikovilje i markedet, på røde børsdager er bitcoin rød og på grønne dager grønn. Ikke alltid, men generell trend…
Idag prøvde både btcusd og spx seg på respektive 50 dagers og 200 dagers snitt og så ut til å bryte opp, men falt tilbake under dagen.
Synes man leser hver eneste dag nå om et land som setter ny rekord i inflasjon. Tror ikke den trenden er over enda
Jaja, ikke skjønner jeg hvorfor poster som tar hensyn til om noen eventuelt har dysleksi skulle bli flagget. I min verden er det bra å være hensynsfull.
Om Bitcoin virkelig var den inflasjonshedgen alle snakker om så burde den stått i ATH nå. Foreløpig oppfatter jeg Bitcoin mer som risikoaksjer, virker hvertfall å være ganske tett korrelert med den generelle risikoapetitten i markedet.
Ser absolutt rasjonalet for Bitcoin i teorien, men virker ikke som vi er der helt ennå