Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Det blir jo kjekt å se hva de gjør når de ikke finner selskaper som går med overskudd, som ikke har Bitcoin. Ikke mange årene igjen før det omtrent er realistisk. Da må de kjøpe Bitcoin indirekte i hvertfall :laughing:

Skal de gutta der få noen som helst glede av Bitcoin, så er det vel strengt tatt på tide at dem kjøper ! Tross alt anstendig alder på disse karene der da :slight_smile:

Greit byks :rocket:

Da er wedgen i play

1 Like

Boom🚀

Jeg kjøpte bull3x lets go

1 Like

På hvilken kurs?

Kjøpte ikke bitcoin 3x, kjøpte noen altcoins med 3x.

1 Like

Ja enda verre, om ikke BTC flipper 40300 (og aller helst 41k) til support ganske snart så blir ikke den investeringen i grønt på en stund. Mine neste long bud på BTC er på 34500 og 35250, og med en slik bevegelse kommer alle alts til å snuble relativt mye kraftigere.
Ergo, plassen å kjøpe er enten mye lavere eller når resistance er flippet til support.
Prøver bare å hjelpe, ikke bli fornærmet…

Hvilke altcoins forresten?

1 Like

Krakker litt nå.

Oh shit, flaks jeg solgte.

Hva skjedde med hedge mot inflasjon - i år har det vært motsatt.

En hedge mot QE ikke mot inflasjon, nå går vi mot QT

At det fungerer som hedge betyr ikke at kursen ikke kan gå ned.

Kan sant nok sies, men da burde også inflasjonen gjort det. Går rentene opp er det nok mye kapital som flyttes fra crypto.

Tror du blander frykt med inflasjon.

I og med dollaren styrker seg nærmere 3 prosent(!) Så er ikke nedgangen i dag så ille :relaxed:

1 Like

Nedgangen er nok bare begynt tenker jeg… Om DXY klatrer over 104 da tenker jeg vi fort ser 28k BTC

2 Likes

Leste en gammel sak, men fant ut at Tom Hagen er bull på sikt

Hagen har sagt til politiet at dersom han hadde vært 20-30 år yngre i dag, så ville han ha satset hardt på kryptovaluta.