Nope , men frykten for inflasjon kan jeg nok blande med.
Ser 35k som viktig.
Går den ned til 28k så blir nok frykten så heftig at da blir jeg ikke overasket om 10k blir neste.
Ja jeg tror det skal litt til for at 35k ryker. 32k er også et sterkt nivå.
Men jeg tror de store spillerne er såpass pragmatisk at de kjøper uansett på 28k, så lenge markedstrukturen tilsier det. Men det er bare min tanke.
Jeg tror forøvrig vi ser 35k i løpet av de neste 24 timene., kanskje før, selv om det er litt overspesifikt haha.
Sorry jeg mente selvfølgelig i løpet av de neste 24 minuttene
Lurte litt på hva som var så overspesifikt hehe
Lol, nei bare tiden. Nå hadde jeg jo rett og det skjedde nesten umiddelbart, men det er jo vanskelig å spå helt konkrete tidsaspekter på teknisk analyse, og som oftest tar folk feil når de sier noe skal skje om x tid. Uansett, forventer mer nedgang her nå, men har troen på at 34k området holder. Visst ikke tror jeg mest på at vi ser 28-30k fort
Tviler på vi får close under 35k i denne omgang. Det blir isåfall en stund til. Med mindre us-indeksene kollapser helt da i denne omgang
Helt enig. Jeg tror det bare blir en kjapp wick. Forhåpentligvis til 34500 hvor jeg har min største ordre heheh. Men jeg tror bouncen blir kjapp og aggressiv, og jeg tror vi flipper super bullish etterpå, og da er veien kort til 44k. Så for meg er det masse lys i enden av tunnelen
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Det finnes ikke mye lyspunkter makromessig om dagen, om dette skal bremses opp bør putin snart si seg fornøyd og kinamannen åpne opp landet igjen, det må begynne å regne mer og bli varmt i været. 2/3 cash, resten btc
Er det tid for å handle litt nå ?
Kjenner på litt utolmodighet her nå
Nei du må være tålmodig. Potensielt en til dump snart. Til 33-34k. Kan kanskje komme en liten pump før det, men alt er egentlig bare i en range nå. Uansett om dumpen ikke kommer så får du en mulighet til samme pris om noen dager. Mandag er 9. Mai. Victory Day i Russland og kan komme store nyheter ang. krigen. Høy risk akkurat nå. Uken vil gi litt klarheter
Er nok mange bots som følger aksjemarkedene, tipper det er noe av årsaken?
Tror det handler om at samme type risikovillig kapital har funnet fram til tech og krypto. Ofte har investorene eksponering mot begge markedene.
Bitcoin har vel ikke hatt spesielle motbørs-tendenser? Annet enn rask oppgang etter halveringene?