Når BTC bikker 100.000 da får vi fomo av retail igjen. Og etterhvert vil media skrike høyt om at alle kjøper krypto og det bør du også gjøre, og da er det på tide å trekke seg ut.
Dere skjønner vel at bitcoin ikke kommer til å stige nå. Styringsrenten i USA har veldig mye å si for hvordan bitcoinprisen skal utvikle seg, samme med QE. Nå skal styringsrenten opp og QT innføres.
Hvorfor steg Bitcoin sist de satte opp renta da? Steg 500% den gang
Enig det mange sier om at små shitcoins kan forsvinne, men er mange alts som jeg tror vil bli brukt til sine formål.
Man drev fortsatt med QE og fra hvilket nivå steg den fra?
Slapp av. Kryptomarkedet er foreløpig bare på størrelsen med microsoft.
Ikke at jeg følger med på microsoft, men det kom fra Ray Dalio.
Som forøvrig har krypto i sin portefølje! Ikke så mye, men trolig mer enn noen av oss her inne.
Mange er all-in i krypto
Ja QE har de drevet med siden før Bitcoin ble oppfunnet. Og bare mer og mer underveis.
Neppe mye QE nå fremover
Uansett, da renta gikk opp 5 ganger fra slutten av 2015 til 2018 gikk Bitcoin 5 gangen eller mer enn det. Det er 100% oppgang i kurs per renteoppgang på en kvarting hver
Ja, men det var fra sinnsykt lave nivåer. Nå har det skjedd såpass mye de siste to årene at nå skal man betale for all moroa. Og det blir stygt for high risk assets som Bitcoin.
Når kursen er ned 50% er det på tide å ta av de negativt ladede brillene og se fremover. Cagey2 var negativ på rett tidspunkt. Men han ble beklageligvis bannet da kursen var på topp og han satte shortene sine…
Noe å tenke over
Den kan gjerne falle mye mer, FED har såvidt startet rentehevingen. Blir gøy å se moonboys bli rekt haha
2 renteøkninger var priset inn for lenge siden. To til ble priset inn nå. To doble… Jeg tror posisjonering for rentenedgangen som kommer etterpå snart skal prises inn.
Antakelig kortere enn vi tror til de må begynne igjen
Helt bunnløst her nå
Kortsiktig suger dette, men har man lenger perspektiv så er vel dette en fin plass for å starte å akkumulere uansett
Volumet er lavt. Ca 20% av volumet sist gang kursen bunnet ut. Ser for meg ut som at kursen presses ned på lavt volum. Så antar jeg at volumet kommer til å øke kraftig når den bunner.
Legger ved skjermbilde av Kraken som er 2. største børsen. Regner med at det er representativt.
Litt rart, skulle tro det ble mer volum og masse fud - kanskje skal den lenger ned likevel.
Når skal du kjøpe da?